پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

آقا(آره دیگه جدیدن اینطوری شده) می خوام با یکی ازدواج کنم فامیلش نو ظهور باشه اسم بچه هامم بذارم محمدعرفان وامیر عرفان که بعدش معروف شن به عرفان های نو ظهور :))))))))))))))))

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه اینه که یه شب بتونم با ارامش زیر کولر بخوام تا صبحح وبابام هم نفهمه  

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که ایشالا این ترم دیگه کسی با کت شلوار نقره ای براق و پیرهن بنفش و کفش قهوه ای و کیف سامسونت زرشکی نیاد دانشگاه سر کلاس ، قفل کیفشو باز کنه و یه سررسید 87 در بیاره بزاره جلوش...!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که تابستون یه خواستگار کچل واسم بیاد که کلاه گیس سرش گذاشته باشه بعد ما تارف کنیم بشینه جلوی کولر بعد که نشست من کولرو بزنم دور تندش کلاشو باد ببره و همه بهش بخندن.......
عایا این فانتزیه؟؟؟؟
مردم آزاریه؟؟؟؟
گزینه 3؟؟
همه موارد؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های غیر ممکنم اینه که هروقت مگس کش رو میگیرم دستم یهو مگسها غیب نشن خدایی باید این ارزو رو به گور ببرم

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیهام اینه که این مسعود روشن پژوه رو بندازم تو یک استخر پر از تمساح.
بعد بگم حالا بیا بیرون.
یک و یک و یک، دو و دو دو سه و سه و سه

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که معلم ها هم مارو تحریم کنن.
مثلا موقعی که درس نخوندیم به جای جریمه،تحریم بشیم که تا دو هفته درس نده.•

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باشه ،
توی ماه رمضون صداش کنیم :
سحر ، سحره تا سحره پاشو سحری بخور سحر ! :D

یکی از فانتزیام اینه که...

از فانتزیای من اینه که هر روز صبح که از خواب پا میشم قبل دستشویی برم ببینم امروز امید جهان چه آهنگی داده بیرون، یعنی اگه ببینم اون روز آهنگی نداده دیگه حسابی نگرانش میشم..
امیــــــــــــــــــــــــــــــد جهان
(:

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که وقتی دارم تو کوچه راه میرم، یه سنگریزه‏ی گنده جلوی پام سبز بشه و تا دم در خونه شوتش کنم!!!
اصن حس لیونل مسی به آدم دست میده خیلی حال داره.هرچی بزرگتر باشه هم بهتره!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از ترسناک ترین جمله ای که به مامانم میگم اینه:مااااااااااااااااماااااااااان من گششششششنمهههه.ینی واقعا به این جمله من آلرژی پیدا کرده.تا منو میبینه میگه خواهش میکنم اون جمله رو نگو.
یکی از فانتزی های مامانم اینه که تا از راه میرسم نگم گشنمه.اگه گفته بشه میره توی یخچال محو میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد