پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

عاغااااااااااا فانتزی من اینه که یه بار فقط یه بار مامنموکه صدا می کنم مثه این فیلما بگه: جانم عزیزه دله مامان؟:-D
اما در واقعیت:
من:مامان؟.........ماماااااااان؟...........مامانیییییییییییی؟........مامان جوننننننننننننننننننننننننننننننننن...............
مامانم:مامانو یامااااااااا...زهرهههههههههههه مار.............باز چه مرگته......:-///////
من فک کنم ارزو به دل از این دنیا برم:-(

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزنی من این که امسال تو فصل سرما بافتنی یاد بگیرم برای خودم کلاهی شالی جلیقه ای ببافم!  

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزیم اینه که واسه یه بارم که شده وقتی از بابام آب میخوام اول خودش یه قلپ گنده ازش نخوره! یعنی حتی اگه سیراب هم باشه بازم باید افتتاحش کنه!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیهای غیر ممکنم اینه که تو رمان ها یه شخصیت زشت پیدا کنم!!!
این چه وضعشه آخه همه خوشگل و خوشتیپ و خوش هیکلو و ورزشکار و پولدار و عاشق هستن!!
آخرشم همه چیز خوب و خوش و خرم تموم میشه!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یــکی از فـانـتزیـام ایـن بـود که
تو بـچگـی هروقــت 1جــا مهــمـونــی
بودیــم یا بـیــرون مــیرفتــیم انقــد مـادرخاتـونم غــذا و نوشـیدنـیه مــنو آبجــی کوچـیکــرو شــریکــی نکــنه!
حســرت بـه دل میمــوندم1 پــیـتزا و 1 نوشـابه جداگــانه بـذارن جلــوم ... :||||

یکی از فانتزیام اینه که...

فاتزی من اینه که تو اینترنت رو یه چیزی کلیک کنم 10 تا صفحه ی دیگه باز نشه...

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که بلاخره یه روزی قیافه ی رئیس کلاه تو برنامه کاراگاه گجت رو ببینم....
لامصب آرزو شده برام...

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که وقتی خسته میرم خونه و ازمامانم که پرسیدم چی پختی در عوض اینکه بگه برنج ، اسم خورشتی که با برنج پخته بگه...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که اون دسته ای که تیریپ خفن روشنفکری برمیدارن و میگن باید به هر عقیده ای احترام گذاشت رو بندازم وسط یه قبیله تو اعماق جنگل آمازون که اعتقاد دارن غریبه هارو باید خورد !
تا نسلشون برای همیشه محو بشه . . .
ببینم همچنان نظرشون همونه؟؟؟!!!!!
والاااااااااااا ب خدا کلافمون کردن...

یکی از فانتزیام اینه که...

یـکـی از فـانـتـزیـام ایـنـه کـه تـو کـنـکـور رتـبـه 2 بـیـارم (آخـه نـدیـدیـم بـا یـک تـا الـان مـصـاحـبـه کـنـن) بـعـد از هـمـه جـا بـیـان بـرا مـصـاحـبـه بـعـد حـسـیـنـی بـای بـهـم بـگـه رمـز مـوفـقـیـتـت چـیـه؟؟ تـو بـرنـامـه زنـده مـاه عــســل(مـجـریـش عـوض شـده اون زمـان) بـعـد مـن بـگـم رمـز مـوفـقـیـتـم هـمـون رمـز گـوشـیـم بـود هـیـچـکس نـفـهـمـیـد ولـی الـان مـیـگـم 9179596

بـعـد هـم مـحـو بـشـم تـوی افـق رسـانـه !

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که شب برم دم در خونمون در رو که باز می کنم ببینم همه جا تاریکه که یدفه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه بابا اون تولدی که شما فکر می کنی مال فیلماست!
فوق فوقش می رم میبینم برق خونمون رفته دیگه

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که بدونم عاغای شهرام شب پره بالاخره کی تصمیم دارن پیر شن؟؟؟خب روشن سازی کنید تا مردم بفهمند دیگه..!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد