پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

+ مـن آدمـی هســم کـه اگـه بـا وسیـله مـورد نظــرم 3 قـدم فاصــله داشـتـه باشـم،حـاضـرم دسـتامـو انقـد بجَوَم تا قـطـع بشـن بعــد با پـارچـه لباســم به هــم وصــل کـنمشون و با عصـایـی کـه ساختـم وســیله مـورد نظـرمو بـه دَس بـیارم امــا

از جــام ، پـا نـشم ....
به همــین پـشه خاک بر سر قـسـم ...+

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دختــره اومـده تـو فیسبـوکــــش نوشتـه:بیایـد برای همـه ی مریضـا دعـا کنیـم زودتـر خـوب بشـن؛
پسـرِ اومـده کامنـت گذاشتــــــه: باشـه،کـجا بیایـم دعـا کنیـم؟ :|   

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بچه ها خداشاهده دیشب رفیقم توخوابگاه یه قرمه سبزی درس کرده بودتاحالامامانم اینجوری نپخته بود دمش گرم پسره ها ولی ازهر انگشتش یه هنرمیچکه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دختره توخیابون دیدمش <دوسالش بود>خیلی بانمک بودنتونستم جلوخودموبگیرم رفتم لپشوکشیدم اقاچشت روز بدنبینه یه جیغی زد وهی میگفت خداااا لپامودزدید یعنی ابروم رفت وحشتناک

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

تو دنیا سه دسته آدم خوشبخت وجود داره
1-اونایی که تو ماه آذر به دنیا اومدن
2- اونایی که با آذر ماهیا آشنا میشن...
3-اونایی که تا سرشونو میزارن رو بالشت خوابشون میبره
خودتون میدونید اگه فکر کنید من آذر ماهی ام هاااااااااا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یــــــکی از تـــفریحـــات ســـالم دورانــــ طــــفولیتم ایـــن بــــود کـه شـــامپو بــــچه رو خـــالی کنم رو صـــورتم چـــشام رو بـــاز نگـــــهدارم و نــــسوزه ذوقـــ مـــرگ شـــــم:)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

^_^ امروز یکی از بچه ها واسه ی پدربزرگش خیراتی پخش می کرد ........بعد ناظم مون پ شت میکروفن اعلام کرد...........برای شادی روح باااااازماااندگان یه صلوااتتتتت.....از اینجا به بعد فهمید داره. چی می گه کلا ناپدید شد

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به نظره من بخشه (اعتراف میکنم) رو باید اسمشو بذارن:اعتراف های تکان دهنده...
لـامـصب بعضیا میان ی اعتراف هایی میکنن ادم دود از کلش بلند میشه...
من همش فکر میکنم عایا بچه ادمیزاد میتونه ی همچین کارایی کرده باشه؟!!!
0_o

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دقت کردین که گوشی کارتنش مهمه ؟!
ماشین رنگ بدنش مهمه؟!
-
-
-
پس ادمم ظاهرش مهمه!
من که کلا حواسم هست که گول باطن کسی رو نخورم!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پــــول مــیــذاری تــو مـــوســســـه ورشــکــســت مــیــشــه
مــیــذاری بـــانـــکــــ اخـــتــلــــاس مــیــکــنــن
مــیــدی بــه مـــامـــانـــت پـــس نــمــیــده بـــهــت
پــیــش خـــودتـــــ نــگـــه مــیــداری خــــرج مــیــشـــه
خـــو پـــس مــا چـــه غــلــطــی بــکــنــیــم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد