پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks-2/256/gangs-icon.png

& اس ام اس های جدید خنده دار &



یه روز انگشته با دماغه دعواش میشه ،دماغه به انگشته میگه:دیگه بهت محصول نمیدم ببری     &&& sms khande dar

s
m  اس ام اس خنده دار
s
آدامس orbit شده 2000 تومن!!
این که دیگه واسه جویدن نیست
باید بچسبونی به پیشونی راه بری تو خیابون     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
نمی دونم چه حکمتیه که هر وقت خودمو تو صفحه گوشیم نگاه می کنم دیگه نمی خوام دل بکنم
انصافا از هر آیینه ای قشنگتر نشون میده      &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
دیشب دیر وقت بیرون بودم مامانم اس ام اس داده کدوم قطعه؟؟؟
آخه مادر من سر راهی بودنم به کنار مرده چه جوری اس ام اس بنویسه؟؟       &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
تو اسپانیا 30 % ازدواجا از طریق فیسبوکه
ولی تو ایران بعده 3 ماه که با دختره چت میکنن تازه میفهمن پسر بوده     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
ملت میرن کلی پول کرم میدن میزنن به دستشون من چسب خالی میکنم رو دستم وقتی خشک شد شروع میکنم به کندن انقققققققدددددددددرررررر حال میده...
البته بعدش کرم میزنماااا ولی چسب الویت داره     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
قط یه ایرانی میتونه موقع دید و بازدید عید ادامسی رو که داشته میجویده به گوشه دهنش نگه داره و با اون طرف دیگه میوه و شیرینی بخوره از جمله خود من بعله ما همچین ادمایی هستیم      &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
مناجات غضنفر با خدا :
خدایا بچگیمو بهم دادی بازم گرفتی
جوونیمو بهم دادی بازم گرفتی
حالا که زنمو بهم دادی میخواستم بهت یاداوری کنم      &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
خوبی سرما خوردگی اینه که هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی      &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
میخوام اسم قشنگتو با صابون رو ابرا بنویسم تا هر وقت بارون میاد همه کف کنند      &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
یه مطلب خوندم راجع به روشهای صحیح مسواک زدن
کلی توضیح داده بود بعد نوشته بود مسواک رو با "زاویه 45 درجه " روی دندونها بکشید .
من الان نقاله تو دهنمه ولی مسواکو نمیتونم حرکت بدم کمک کنید .     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
هیچی بهتر از این نیس که لنگ ظهر از خواب بیدار شی
.
.
ببینی تو خونه بوی قرمه سبزی میاد     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
اینهمه پولی که دادم روزنامه خریدم تا کار پیدا کنم اگه جمع کرده بودم الان کلی سرمایه داشتم میتونستم باهاش کار کنم     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
باید اعتراف کنم که تا چند سال پیش هم فکر میکردم این جمله ای که روآینه ماشینا مینویسن یه جمله فلسفی یا حدیثی چیزیه      &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
خیلی بده ها!
پارچ آب در داشته باشه !
آدم میره سریخچال یه قلوپ آب بخوره
کوفتش میشه     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
فقط ما میتونیم.....
از دزدگیر ماشین برای یافتن صاحب خودرویی که بد جایی پارک کرده استفاده کنیم     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
به استادم میگم استاد ما نسل سوخته ایم بخدا …
گفت نسل سوخته ماییم شما نسل پدر سوخته اید …
هیچی دیگه تا حالا اینقدر توی زندگیم قانع نشده بودم     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s
صبح سوار تاکسی بودم بعد راننده تاکسیه با ماشین پشتى دعواش شد ، پیاده شد ، گفت:
من : " اینجا وایسادم و واى خواهم ساد " !!!
طبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات بصورت دسته جمعی خودکشی کردن     &&& sms khande dar
s
m  اس ام اس خنده دار
s


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد