پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

ی فانتزی دارم درحد خنگوووول!!!
میخوام یدونه از این جوجه رنگیا بخرم
رنگ قهوه ایشو!
بعد اسمشو بذارم گوریل!!!
ی قلاده ی خال خالی هم ببندم دور گردنش و بجای مخاطب خاصم باهاش تو خیابون راه برم!
بعد ی روز ک داریم راه میریم گشت ارشاد بیاد بگیردمون و از هم جدامون کنه
بعد گوریل افسردگی بگیره از دوری من , خودکشی کنه!!!
منم برم تو مراسم ختمش آی حلوا بخورم آی حلوا بخورم ک بترکم!!!

یکی از فانتزیام اینه که...


مـنـم برم داخل بخش و پدرخانومم(پدر ژپتو) با صدای داریوش بگه پسرم سلنا داره از دست میره ...منم درحالی که لبخندسنگینی بر لب دارم سرمو بندازم پایین و قه قه بخندم بگم زیپ شلوارت بازه پدر....که یهو یقه رکابیمو بگیره داد بزنه د لعنتی یه کاری کن,داره میمیره... منم همینجوری که خِرخِرَشو فشار میدم تسبیحمو از جیب شلوارکردیم دربیارم بزنم زیر گریه کلّّمو بکوبم به دیوار و دوتا دستهامو بیارم بالا بگم: بــابـــا د آخه لعنتیا به خودتون بیاین,شما می دونید آخه امشب چه شبیه؟؟؟
همه در حالی که دستهاشونو آوردن بالا نعره میزنن بگن نه نمیدونیم چه شبیه؟؟؟.... خلاصه منم باصدای حسن شماعی زاده بگم :امشو شو شه لیپاک لیلی لونه/امشو شه سلنا پرازخونه/امشو شو شه بچه م یه مجنونه... بعد درحالی که دستهای بندری شله با صحنه آهسته برم سمت سِِرومِِ سلنا که دکتر امیده جهان بگه:حالا تکون تکونش بده /سرومو تکونش بده!!!
که یهو در کمال ناباوری سلنا و بچه هردو به هوش بیان و درحالی که دخترم اسمش الیناست(خون آشام) و قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستیه بوسش کنم وازخوشحالی برم سمت تخت بغلی که جاستین بیبر بستریه یه آمپول هوا بهش بزنم بمیره و همگی هار هار هار بلند بخندیم و درحالی که داریم از خنده متلاشی میشیم کامبیز 5ساله از تهران یه نارنجک از حیاط پرت کنه داخل اتاق و هممون منفجر بشیم پودربشیم و به صورت کود به چرخه طبیعت خدمت کنیم...!!!^_^  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که تو تولدم یه کادو ی بزرگ بگیرم بعد بازش کنم ببینم یه جعبه کوچیک تر توشه و کوچیک تر وکوچیک تر و در آخر هم یه جعبه ی خیلی کوچیک که توش سویچ پورشه ای چیزی باشه!!!!!!
.
.
.
میدونم خیلی خزه ولی آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!عیبه؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که مامانم واسه منی که دارم کارشناسی ارشد می خونم یه میز مطالعه بگیره تا من دست از سر این میز کوچولوی چرخ خیاطی بردارم....
خخخخخخخخ

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که موقع مرگ به بچه هام بگم ده میلیارد تومان گذاشتم زیر...
بعدش بمیرم
آی حال میده

یکی از فانتزیام اینه که...


یکی از فاتزیای فیل کشم اینه که در آینده کاری اگه مدیرمون بهم زور گفت برم با کمربند بزنم سیاه وکبودش کنم فرداش بیان بگیرنم منم نصف شب با ناخون کوچیکه دیوارو بکنم از پشت دیوار برم درمونگاه از پنجره درمونگاه بیام بیرون برم دنبال مدیره مودمشو بزنم بشکونم و برگردم به سلول خودم روز بعد مدیره بیاد رضایت بده بگه ما به تو نیاز داریم برگرد منم بگم ممل سابقو لولو برد بعد به زندگی متفاوت بنگرم

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیهام اینه که یه رستوران بزنم ، رو همه میزهاش
یک زیر سیگاری بزارم و یه تابلو گنده هم بزنم که :

خواهشمند است از کشیدن سیگار در این محل اکیدا لذت ببرید

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از بزرگترین فانتزیام اینه که از یه گودزیلا با سرعت بالا ماماشین رد شم وحشی ام خودتونید

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من این بود بچگیام برم رو پشت بوم خونمون با ابرا بازی کنم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رفتم نشد فک کردم اگه چیز ببرم روش وایستم میتونم!!!!!!!!!!!!
تا چند وقت به فکرش بودم تا انکه یه چیز پیدا کردم وقتی بردم روش وایستادم نشد بزرگ ترین غمم شد!!!!!!!!!!!!!!!!
رویا هم روییای بچگیییییییییییی.

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه یه لامبورگینی رونتون بخرم پشتش بنویسم
(عاقبت فرار از مدرسه).

یکی از فانتزیام اینه که...

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﭘﻠﻪ ﺑﺮﻗﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﺎﻻ … ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﻧﮕﺎﻫﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻫﻢ ﮔﺮﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ، ﺗﻮ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﺑﺸﯿﻢ ، ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺑﺎﻻ ، ﺍﻭﻥ ﺑﺮﻩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻣﻬﻮ ﺷﯿﻢ.!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که برم تو اتاق بخوابم وسطای خواب بابام بیاد داخل بگه واا چرا کولرو روشن نکردی بعد بیاد کولر رو روشن کنه بگهبذار روشن باشه اتاق خنک بشه

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که وقتی یه خانم سوار از این ماشینای بی سقف میشه جفت دستاشو نبره بالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد