پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/fasticon/angry-birds/256/green-bird-icon.png

& اس ام اس خنده دار جدید &


ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﺍﻭﻥ ﺧــــــﺮﯼ که ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﻣﻦ دﯾﺪﯼ
ﺳﺎﯾﻪ ﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻮﺩ
شک نکن  &&& sms khande dar

s
m اس ام اس خنده دار
s
من تو ذوران طفولیت فکر میکردم کوفتو بخوری یه غذاهه
چون هروقت میگفتم مامان غذا ی داریم
میگفت تو کفتو بخوری کارد بخوره به شکمت
بعد من خرکیف میشدم که مادرم داره نازم میکنه     &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
اعتراف میکنم هنوز که پت و مت میبینم نمیدونم کدومش پته کدومش مت  &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
تو مجلس عروسی به ارکست می گن یه جوری اعلام کن غذا کمه که ضایع نباشه ، ارکست میگه: سیا نرمه نرمه ، سیا غذا کمه ، سیا دو تا یکی ، سیا بچه هیچی  &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
کی از لذت هایی که دیگه نیست....
اینه که تاچن وقت پیش باشارژ هزارتومنی نودوخورده ای اس می دادیم ولی الان با همون شارژ فقط پنجاه وشش تا اس میشه داد(به خاطراینکه اس ام اس ده تومنی شونزده تومن شده)  &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
خدایی نیروی جاذبه ای که بین من و اینترنت هست بین قطبای مثبت منفی آهنربا نیست
یعنی با پای خودم میام،با چرثقیل برمیگردم
شمارو نمیدونم  &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
تـــا حــــالا شــــده تـــو ایــــن مـــوقـــعـــیـــت گـــیــــر کـــنـــی ؟؟
دســتـــت تــو دمـــاغـــت بـــاشـــه ..بـــعـــد بـــخــــوای عـــطـــســـه کــــنـــی .. هـــمـــزمـــان بـــادهـــای مـــعـــدت هـــــم از پـــایــیــن خــارج بــشـــن هــــم بـــالا ؟؟
أصـــــــــــن یـــــــــه وضـــــــــــیـــــــــــه       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
یچوقت دلم نیومد اذیتتون کنم
چون خداگفته با حیوانات مهربان باشید       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش
که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
با یکی بچه ها سوار تاکسی شده بودیم و داشتیم پیاده میشدیم راننده گفت خیر پیش!
این دوست گل ماهم گفت خیر شماهم پیش!!
من
دوستم
راننده
دیگه صندلی ها ک گاززده شدن و ماشین رو هم گاز زدیم و کم مونده بود راننده ی بیچاره هم گاز بزنیم ک در رفت       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
خواهرزادم4سالشه اومده میگه خاله میای خاله بازی کنیم گفتم باشه بازی کنیم برگشته میگه مثلا تو یه کامیون داری که واسه من بار میاری منم مغازه ی مورچه فروشی دارم منo0 مورچه های مغازه;;;;;;; ینی قدرت تخیل خواهرزادم تو حلقتون        &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
سر جلسه میانترم بودیم فرمول یادم نمیومد
استادو صدا زدم گفتم:استاد من فرمول این سوال یادم نمیاد
گفت :اشکال نداره جای فرمولو خالی بذار بقیه ی سوالو حل کن       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
تف به مرامت عوضی این رسمش نبود!
+
+
+
برنامه ی امشب سینماهای تهران وشهرستانها       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
حالم اینقد خرابه که دارم جاستین رو با مجید خراطها باهم گوش میدم       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
زیاد غصہ بخورین...خلاصہ ھر کاری میتونین بکنین تا زودتر پیر بشین،خانہ سالمندان ھنوز مختلطہ       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
سه چیز که با صدای (غ ق ) شروع میشه و ایرانیا بهش خیلی علاقه دارن
قلیون و غیبت و قورمه سبزی
اصلا خوراکه ها        &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
یــارو بـه مـا مـیخنده و مـا رو مــسـخـره مـی کـنه
چون نمیدونه !
وقتی چنـد سـال بعـد فهـمـید و بـه مـا رسـید
و شـد مثـلا شبـیه چنـد سـال پیـش ما (:
باز هـم به ما می خنــده
چون ما باز هم چنـد سـال جلـوتـریـم (:
و این داستـان ادامـه داره       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
یکی نیست به این گیاه خوارا بگه شما که انقدر حیوونارو دوست دارید و گوشتشون رو نمیخورید ،چرا پس غذاشونو میخورید ؟ خوب گناه دارن طفلیا       &&& sms khande dar
s
m اس ام اس خنده دار
s
ساعت 7 بابام به ساعتش نگا میکنه میگه ساعت هفته اخبار 8:30 رو کی میده؟
من@@
شبکه 2))))
شبکه پویا )))
بابام((        &&& sms khande dar


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد