پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس فلسفی

& اس ام اس فلسفی جدید 92 &



در زندگی
هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری
زیرا برای راضی نگه داشتنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی   &&& sms pormani flasafi

S
M
S

توى مار پله ى زندگى
مهره نباش که هرچى گفتن بگى باشه
تاس باش که هرچى گفتى بگن باشه   &&&
S
M
S
عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!!!
انگار ریختن برگها هم تقصیر من است     &&&
S
M
S
برای شناخت بهتر آدمها کافیست یکبار بر خلاف میلشان عمل کنی   &&&
S
M
S
همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه نه بازی   &&&اس ام اس فلسفی
S
M
S
هرگز برای کسی که شمارا اذیت می کند گریه نکنید درعوض لبخند بزنیدوبه او بگویید ممنون بخاطر اینکه به من فرصت دادی تا کسی بهترازتورا پیدا کنم   &&& اس ام اس فلسفی
S
M
S
چـه اشـتـبـاه بـزرگـی سـت
تـلـخ کـردن زنـدگـیـمـان . . .
بـرای کـسـی کـه در دوری مـا ،
شـیـریـن تـریـن لـحـظـات زنـدگـیـش را سـپـری مـی کـنـد    &&&
S
M
S
بزرگترین اقیانوس آرام است
پس آرام میشم
تا بزرگ باشم   &&&
S
M
S
نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست   &&&
S
M
S
یادمان باشد
با شکستن پای دیگران، ما بهتر راه نخواهیم رفت   &&&
S
M
S
افرادی که با ما هم عقیده هستند به ما آرامش می دهند
و افرادی که مخالف با عقیده ی ما هستند ، به ما دانش    &&& اس ام اس فلسفی
S
M
S
یک پایان تلخ ، همیشه بهتر از یک تلخی بی پایانه    &&&
S
M
S
بعضی حرف ها را “نباید زد”
بعضی حرف ها را “نباید خورد”
بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و “خورد”   &&&
S
M
S
مهربانی یعنی اینکه:
اگه تو یه راهی با هم باشیم و ناگهان یه خرس دنبال‌مون کنه؛ من به خاطر تو آهسته‌تر فرار می‌کنم   &&&
S
M
S
اى کاش یاد میگرفتم اگر در رابطه اى "حرمتم" زیر سوال رفت براى همیشه با آن رابطه خداحافظى کنم و به طور احمقانه اى منتظر معجزه نمانم    &&&
S
M
S
شیر اگر در بند و اسارت هم باشد همه از دیدنش وحشت میکنند، من شیر درنده ای بودم،اما کاری با خودم کردم آهوهای جنگل هم سر به سرم میگذارند   &&&
S
M
S
دانا در سکوت خود به دنبال پیشرفت های آینده است و نادان در پرگویی خویش به دنبال کتمان ناکامی های گذشته   &&&
S
M
S
از مرگ نترسید از این بترسید که قبل از مرگ چیزی در درون شما بنام " انسانیت " بمیرد.   &&&
S
M
S
شغل مناسب شغلی نیست که لزوما پول خوبی
از توش دربیاد
شغل مناسب شغلیه که
هرروزصبح بتونی
از خودت بپرسی امروز
برم یا نرم?    &&&
S
M
S
نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست   &&&
S
M
S
خدایا امروز را مهمانم باش...
به یک فنجان قهوه تلخ....
وقت آن رسیده طعم دنیایت را بچشی   &&&
S
M
S
ی برای رسیدن به کسی آنقدر میدویم که دیگر نفسی برای ماندن در کنار او نخواهیم داشت   &&&
S
M
S
آرزوی رسیدن به جهانی برتر است که زندگی در زمین را قابل تحمل می سازد    &&&
S
M
S
آنکه پریدن نمیداند نباید بر پرتگاه آشیانه بسازد   &&&  اس ام اس فلسفی
S
M
S
قدرت کلمات غیر قابل تصور است.اگر کسی به کلام شما توجه نمیکند سعی نکنید که حرفتان را عوض کنید.لحنتان را عوض کنید    &&&
S
M
S
بسیاری از شکست های زندگیم
به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم اما نگفتم    &&&
S
M
S
چرا میخوریم زمین؟به خاطر این که یاد بگیریم چجوری بلندشیم    &&&
S
M
S
در دنیا فقط یک نفر وجود دارد که باید همیشه سعی کنید از او بهتر باشید و آن کسی نیست جز گذشته ی خودتان   &&&
S
اس ام اس فلسفی+اس ام اس پرمعنی+اس ام اس عمیق+اس ام اس تاثیرگذار+جملات قصارM
S
یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیمکه دیدار صبح فردا ممکن نشدپس به امید فرداها محبت هایمان را ذخیره نکنیم   &&&
S
M
S
چه سنگدل است سیری که گرسنه ای را نصیحت می کند
تا درد گرسنگی را تحمل نماید   &&&
S
M
S
روزتان را با تکه شکسته های دیروز آغاز نکنید
هر روزی که بیدار می‌شویم اولین روز از باقی عمرمان است    &&&
S
M
S
نوابغ ، یک اقلیت بسیار کم شمارند که حد خود را دقیقا می شناسند   &&&
S
M
S
سند پاره میشه اما قول مرد هرگز   &&&
S
M
S
همیشه خواستنی‌ها داشتنی نیست و همیشه داشتنی‌ها خواستنی نیست   &&&
S
    M
   S
عمری را تلف کردم تا بفهمم فهمیدن همه چیز لازم نیست    &&& اس ام اس فلسفی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد