پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

& اس ام اس خنده دار 92 جدید &



میگن فقط تو ایرانه که بعد از وارد کردن کارت در عابر بانک،استرس تمام وجودتو میگیره و با حالتی کاملا ملتمسانه تو دلت به دستگاه خود پرداز میگی:
غلط کردم...بخدا پول نمیخوام...فقط کارتمو نخور   &&&
s
m
s
ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻟﻮ،ﻫﻤﻮﻧﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﮐﯿﻪ؟   &&&
s
m
s
به سلامتیه کرم خاکی نه به خاطر خاکی بودنش بلکه به خاطر اینکه چیز دیگه اى به ذهنم نمیرسه   &&&
s
m
s
خانه چیست؟
خانه و بقیه لوازم درون اون زائده هایی هستند که اطراف کامپیوتر رو فراگرفته اند     &&&
s
m
s
یارو میره انجمن اهدای عضو
جو گیر میشه و همه رو تیک میزنه
بعد از مرگش،
به خانواده اش یه شلوار کردی گشاد و یه مشت سبیل تحویل میدن    &&&
s
m


ابروی خر رو برداری آهو میشه؟نه خدایی میشه؟نمیشه دیگه؟
نکن برادر من!نکن   &&&
s
m
s
هوس تخت دونفره کردم. یه تخت دونفرۀ با تشک خوشخواب. همچین بپری روش دست و پاتو بندازی اینور اونور هر جور دلت میخوادبکپی
هان الان با خودت گفتی پ نفر دوم چی!!!؟ نفر دوم خودش پول داره بره واسه خودش یه تخت بگیره هر جور دوست داره تووش بِکَپه...این تخت منه   &&&
s
m
s
فیزیک کنکور : سرعت نور چه قدر است؟ 1- بد نیست 2- خوب است 3- الحمدالله 4- تو خوبی؟   &&&
s
m
s
هیچوقت نتونستم مثل فیلما شیک مسواک بزنم، هر بار مسواک میزنم کم مونده از گوشام کف بزنه بیرون    &&&
s
    m
s
مثل ماهی پر ویتامین مثل سبزه پر از کلروفیل مثل سمنو پر از قند مثل سنبل پر از رنگ مثل سیب پر از خاصیت و مثل سکه پر از قیمت هستم! اینا خصوصیات شخصی بنده بود، فرستادم تا در جریان باشید   &&&
s
m
s
شیطونه میگه برم ایدز بگیرم
دهن این پشه ها رو سرویس کنم   &&&
s
m
s
تــا چـن سال دیــگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه
بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن   &&&
s
m
اس ام اس خنده دار 92 جدید
بی تو میمیرم عزیزم بیا تا تنها نمونم/چرا تو حسرت عشقت لحظه هامو بسوزونم.
شعر من برای گلکسی اس 5   &&&
s
m
s
توی ایران واسه رانندگی یا باید گواهینامه داشته باشی یا نیسان   &&&
s
m
اس ام اس طنز
فال حافظ گرفتم میگه شما که یه عمر شریف زندگی کردی نرو خلاف کن> چرا تهمت میزنی آخه؟ نه خلاف میکنم نه خدایی شریف بودم. فکر کنم   &&&
s
m
s
هوا کشِ توالت چیست :
اصلى ترین وظیفه ى هواکش توالت تولید صداست براى آرامش خاطر
شخص مشغول در محل و همچنین سایر وابستگان در خارج   &&&
s
m
s    اس ام اس خنده دار 92
ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺖ ﺭﺍﻧﯽ ﺧﻮﺍﻫﺸﻤﻨﺪﯾﻢ ﯾﻪ ﺩﺭ ﻫﻢ ﺯﯾﺮ ﻗﻮﻃﯽ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﺗﯿﮑﻪ ﺁﺧﺮ !
والا جوونیم پای خوردن اون تیکه های اخر هدر رفت   &&&
s
m
s
دیشب با بابام دعوام شد.
هیچی دیگه الان دارم دنبال اسپانسر واسه اهنگهام میگردم  &&&
s
m
s
اس ام اس خنده دار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد