پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks-2/256/indifferent-icon.png

& اس ام اس جدید خنده دار 92 &

 یارو سگش فلج بود واسه تقویت روحیش میذاشتش تو فرغون دنبال مردم میکرد     &&&
S
M
S
شما یادتون نمیادیکی از کاربردیترین، قدیمیترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود100% جواب میداد     &&&
S
M
S
یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن دکتر     &&&
S
M
S
به یکی از دوستام اسمس ارسال رایگانLotfan ba man tamas begirin دادم اسمس داده خودت لطفا با من تماس بگیر من خودمم شارژ ندارم       &&&
S
M
S
یارو دو روزه رفته خارج
عرق رسیدنش هنوز خشک نشده
تو اینترنت یه عکس فرستاده میگه: گرفتیش ؟
میگم :نه! هنوز دانلود نشده
میگه : شِت !!!! اونجا هنوز سرعت اینترنت درست نشده ؟   


S
M
Sاس ام اس خنده دار جدید
و ۱۳ سالم بود میخواستم خودکشی کنم
هرچی قرص تو خونه بود خوردم…
سرماخوردگیم خوب شد     &&&
S
M
S  اس ام اس شاد
زنگ زدم ایرانسل به اپراتور میگم میشه دیگه به من اس ام ندین ....؟؟؟
خانومه میپرسه : چرا !!!!
با یه لحنی سوال کرد که دیگه نتونستم چیزی بگم ازش معذرت خواستم قطع کردم     &&&
S
M
S
چای دم کردم گذاشتم کنارم بخورم نیومده مامانم برداشت رفت جلو مهمون گذاشت لامصب از شکست عشقی هم بدتره     &&&
S
M
S
فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی"ایمیل" و فارسی سازی کنه
بذاره "پست الکترونیک"که هم پستش انگلیسیه
هم الکترونیکش     &&&
S
M

میخوام دیگه ریشامو نزنم ، بلند بشه ، جوونه بزنه ، میوه بده ، بهار بشه گل در بیاد ، گنجیشکا آواز بخونن ، با شادی پرواز بکنن ، تنها روی سه پایه ، بشینم توی سایه     &&&
S
M
S  اس ام اس طنز
به بابام میگم دلم گرفته.
میگه چاه باز کن تو کابینته.
ینی محبت تو خانواده ی ما موج میزنه     &&&
S
M
Sاس ام اس خنده دار 92
کیا وقتی ابتدایی بودن رو زمین دنبال ی آشغال میگشتن که تا دم سطل برن و برگردن؟     &&&
S
M
S
میکرو ثانیه چیست؟ مدت زمان بین سبز شدن چراغ و بوق زدن ماشین عقبی      &&&

اس ام اس خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد