پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/klukeart/peppers/256/pepper-5-icon.pngاس ام اس jojofun.blogsky.com

& اس ام اس خنده دار سوژه جدید &


لذتی که در جویدن پوست کاغذی کیک هست،در خوردن خود کیک نیست       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

شارژ ایرانســــــل میگیرم باهاتـــــون تو بـــــارون قدم میــــزنم       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

عاقا من امروز برا اولین بار ی دونه شیرینی ناپلئونی خوردم، ناپلئون توش نبود،گفتم ک همه درجریان باشید         &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

من تو مدرسه جز اونایی بودم که وقتی برق میرفت یا میومد ،بانعره صلوات میفرستادم تا محض اینکه چند ثانیه هم ک شده وقت کلاسو بگیریم.        &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

قانون چهارم نیوتون:
نسبت خارش در یک نقطه ازبدن به میزان دسترسی به آن نقطه نسبت وارون دارد.        &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

سرعت کارکرد کنترل به مهم بودن برنامه مورد نظر در شبکه ای دیگر نسبت عکس دارد.        &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

اینایی که صبح کله ی سحر زنگ میزنن میگن خواب بودی؟؟؟؟
اینا رو دانشمندا هنوز درموردشون به نتیجه ای نرسیدن       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

نوه عمم 5 سالشه
تو مهمونی جلوی همه میگه مرحله دوم یارانه ها اجرا نمیشه؟؟؟!!!!!
ما اندازه اینا بودیم فرق پول را از کاغذ تشخیس نمی دادیم       &&& اس ام اس جدید 92
S
M
S
F
U
N
N
Y

خر کردن چیست ؟
ایجاد اعتماد به نفس کاذب در فرد ، برای انجام کاری احمقان       &&& اس ام اس لطیفه
S
M
S
F
U
N
N
Y

بچه که بودم وقتی مامانم تو خونه حشره کش میزد
من زود پنجره رو باز میکردم تا مگسا از این طرف فرار کنن !
یه همچین کودک رقیق القلبی بودم       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

کارمند بانک کیست؟ آخرین بازمانده از رده سخت جانان .تنها گونه ای که در سرما و گرما. آلودگی.اجلاس و....قادر به فعالیت میباشد       &&& اس ام اس جوک
S
M
S
F
U
N
N
Y

ﻳﮑﻲ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﻡ ﺍﻳﻨﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﺸﻢ ؛ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﺸﺪﻥ ﺧﻴﻠﻲ
ﺳﺨﺘﻪ       &&& اس ام اس کمدی
S
M
S
F
U
N
N
Y

دقت کردین تو فیلمای ایرانی هرکی لال مادرزاده تا آخر فیلم به حرف میاد؟       &&& اس ام اس طنز
S
M
S
F
U
N
N
Y

مامانم یه سوتی داد در سطح فینال جام جهانی... چیه؟؟ نکنه میخوای بگم؟!! چه معنی داره به مامان من بخندی هااان؟؟ اصلا سلامتی هرچی مامان سوتی بدس!!!! به قران یه دونن قدر بدونید.       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

دیشب پشت چراغ قرمز میدون بودیم
دیدم افسر داره یکیو جریمه میکنه که از چراغ قرمز قبلی رد شده
یارو گفت سرکار ننویس ندیدمت       &&& اس ام اس سوژه
S
M
S
F
U
N
N
Y

بخشی از سخنرانی پدرم , برای تشویق بنده به اشتغال و کار بیرون: پسرم ! دوره زمونه عوض شده , تو بایددستت تو جیب خودت باشه , اصلا هم نترس! انقدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

از اونجایی که دوست داشتنی هستی میخوام برات یه آرزو کنم:
امیدوارم که تا آخر عمرت زنده باشی       &&& اس ام اس خنده
S
M
S
F
U
N
N
Y

هنزفری رو اتو هم بکشیم، بعد از دو دیقه گره میخوره       &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

این آمبولانسای بهشت زهرا که میندازن تو خط ویژه و آژیر کشون میرن هدفشون چیه؟
.
.
1-اون مرحوم دیرش شده؟
2-عزرائیل پشت فرمونه؟
3- دارن یکی رو میبرن بکشن؟        &&& اس ام اس شاد
S
M
S
F
U
N
N
Y

شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید 0/5 نمره داشت هر چی بلد نبودید 2 نمره ای بود؟        &&&
S
M
S
F
U
N
N
Y

پدر یک گاو خرید و من بزرگ شدم،
اما هیچکس حقیقت مرا، نشناخت
جز معلم عزیز ریاضی ام
که همیشه میگفت:
گوساله بتمرگ       &&& jojofun.blogsky.com
S
M
S
F
U
N
N
Y

تو هوای بارونی
.
.
.
.
.
خیلی راحت میتونید از پنجره اتاقتون تف کنید رو سر عابرین       &&& اس ام اس خنده دار 92
S
M
S
F
U
N
N
Y

ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺻﺪﺍ ﺳﯿﻤﺎ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺮﻩ , ﻧﺴﻞ
ﺟﺪﯾﺪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﺭﺍﻩ ﺣﺎﻣﻠﮕﯽ , ﺍﺳﺘﻔﺮﺍﻕ ﮐﺮﺩن        &&&
اس ام اس خنده دار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد