پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks/128/grin-icon.png

& اس ام اس های خنده دار جدید 92 &




1 اس ام اس خنده دار
میگم تا حال دقت کردید می خواید به جایی زنگ بزنید ده دیقه پشت خطید ولی تو فیلما شماره رو نگرفته یارو گوشیرو بر میداره  &&&


2اس ام اس خنده دار 92

پیدا کردن یه پسر وفا دار...از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی ..سخن گوی..سرخابی..تو اقیانوس آرام ..سخت تره  &&&


3اس ام اس جدیدترین

به خواهرم میگم در اتاق را ببند هوای بیرون سرده! میگه حالا اگه من درو ببندم هوای بیرون گرم میشه؟  &&&


4 اس ام اس جالب
اونا دخترای قدیم بودن که از سوسک می ترسیدن، الان همچین سوسکت می کنن که خودتم نمی فهمی  &&&


5 اس ام اس زیبا
برادرزاده‌ام رفته مهد کودک یه دختر سفید با موهای خیلی روشن دیده به مامانش گفته : مامان این دختره چرا انقدر کمرنگه؟    


6 اس ام اس جدید 92
اَی بدم میاد اونوختایی که آدامسو باد میکنی میغضنفر میچسبه دور دهنت  &&&


7 اس ام اس 92
به یارو میگن چرا رو پرچم دزدان دریایی عکس یه کله با ضبدر کشیدن؟ یارو میگه: یعنی خوردن کله پاچه در کشتی ممنوع  &&&


8 اس ام اس طنز
انقدر دوست دارم مثل تو این فیلم ها اس.ام.اس کسی که ازش ناراحتم رو نخونده پاک کنم
ولی نمیشه که...
مثل سگ هار تا آخرش میخونم تازه جواب هم میدم  &&&


9 اس ام اس شاد
یه ترفند جدید واسه اونایی که تو مترو یا اتوبوس مشکل فضولی (موبایل)از جانب دیگران دارن.صد در صد تضمینی.خیلی راحت و ریلکس انگشت اشارتو تا بند آخر میکنی تو دماغت دیگه عمرا کسی حتی بهت فکر کنه چه برسه نگات کنه  &&&


10 اس ام اس خنده
وقتی تو رفتی
وقتی تنهام گذاشتی و رفتی
.
.
.
خیلی حال داد
همیشه شارژ دارم الان  &&&


11 اس ام اس جوک
شاید باورتون نشه؛اولین باری که وارد دبیرستان شدم زیر زبونم گفتم حیاطش حال میده واسه فوتبال؛ در مورد درس هم بعدا یه فکری میکنم.الان که یادش میفتم میبینم واسه خودم مغزی بودم حیف که تلف شدم.بدبختی اینجاس ک ن انیشتین شدم ن علی دایی  &&&


12 اس ام اس طنز
تا حالا دقت کردین تا آرایشگر روپوش رو میندازه رومون دماغمون خارش میگیره؟؟؟
چه سِریه؟؟  &&&


13 اس ام اس خنده دار جدید
دیشب پای تلوزیون خوابم برده بود نصفه شب بابام اومده رد شه پاشو گذاشته روشکمم منم داد زدم از درد میگه چته نمردیکه میگم بابا داشتم خفه میشدم میگه حالا که نشدی ......
واقعا اینا منو میخوان؟
من سر راهی نسیتم؟
ای خدا کاری بکن مردم  &&&


اس ام اس خنده دار
آهای شمایی که یکی دوستون داره
.
.
.
.هیچی
خوش به حالتون
هیشــــــــکی منو دوست نداره  &&&


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد