پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks/128/blubb-icon.pngاس ام اس jojofun.blogsky.com

& اس ام اس های خنده دار 92 &



یادتونه دوران بچگی تو مدرسه 2 تومن جمع میکردیم شیرمال بخریم،من که یادم نمیاد      &&&
S
M
S
N
E
W

به غضنفر میگن خفه شو!میگه یعنی چیکار کنم؟!میگن یعنی حرف نزن.میگه خو بگو زر نزنم دیگه     &&&
S
M
S
N
E
W

یکی از خصوصیاتم اینه پس از بدرقه کردن مهمون میام سریع میپرم سر میوه ها        &&&
S
M
S
N
E
W

به غضنفر میگن چرا اخبار امشب انقدر طولانی شده؟میگه نمیدونم فکر کنم قسمت آخرش باشه     &&&
S
M
S
N
E
W

دوتا خالی بند برای هم خالی می بندن یکیشون میگه من یه سگ دارم وقتی میاد خونه زنگ می زنه دومی میگه برای چی مگه کلید نداره      &&&                   jojofun.blogsky.com
S
M
S
N
E
W

جدیدترین قسم غضنفر:یارانه خودمو بچهامو قطع کنند اگه بخام دروغ بگم      &&& اس ام اس خنده دار 92
S
M
S
N
E
W

امروز سومین روز پشت سر هم هست که دارم برای یاهو کلاس میذارم و ایمیل هام رو چک نمیکنم      &&&
S
M
S
N
E
W

ای لعنت به این شانس :| با هر دینی حساب کردم دیدم آخر سر من میرم جهنم     &&& اس ام اس جدید
S
M
S
N
E
W

یخچال ما خوبیش اینه که همیشه آب یخ توش هست ، بدیشم اینه که فقط آب یخ توش هست      &&&
S
M
S
N
E
W

فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه …
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم حسابت نمیکنه     &&& jojofun.blogsky.com
S
M
S
N
E
W

غضنفر میره مهمونی سر سفره یکی از بچه هاش میگه بابا یه لیوان آب میدی ؟
غضنفر داد میزنه میگه آب تو خونه داریم, مرغ بخور بدبخت      &&&
S
M
S
N
E
W

داریم آبگوشت میخوریم, گوش کوبُ گرفتم دستم ، تیریپ خاطره های کودکی....به بچه خواهرم میگم :دایی جون این گوش کوب سنش از منم بیشتره .... مادرم از اون ور میگه : فایدشم همین طور     &&&
S
M
S
N
E
W

بزرگترین دلهره زندگی من اینه که :
تو مهمونیا وقتی دارن بشقاب ته دیگو دست به دست میچرخونن بهم نرسه     &&& اس ام اس خنده دار 92
S
M
S
N
E
W

خوبی پراید اینه که بعد از تصادف زجر نمیکشی،درجا میری اون دنیا!
روز به روزم داره گرون تر میشه     &&&
S
M
S
N
E
W

ای بابا دیروز رفتم یه آیفون 5 خریدم
پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد؟
هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم     &&& اس ام اس  خنده دار جدید
S
M
S
N
E
W

این اواخر هر کس میخواد آهنگ رپ بخونه میاد میگه تهران ماله منه بعدشم یه نفر دیگه میاد میگه نه خیر تهران ماله منه  jojofun.blogsky.com
من باید دو تا نکته گوشزد کنم ١-من نمیفروشم٢-اگه بفروشم به این آلودگی هوا رسیدگی میکنید؟      &&&
S
M
S
N
E
W

هی سونی فک کردی خیلی شاخی گوشی ضدآب میسازی؟
هر موقع تونستی گوشی بزنی که راحت از جیب دربیاد اون وقت بیا قد قد کن     &&&
S
M
S
N
E
W

آقا گوشیه ما تو 48 ساعت یعنی یه تکم نمیخوره
حالا کافیه یه روز گوشیمو فراموش کنم با خودم ببرم همچین استرسی میگیرم که یه پسر با 15 تا دوست د نمیگیره     &&&
S
M
S
N
E
W

خواهش میکنم حداقل یه ذره شبیه عکساتون باشید
عادم برنامه ریزی میکنه خوب
اصن ب فکر احساست جوونای مملکت نیستن
خو تو ک میای فیس یکم طبیعی تر بذار اون عکسو ک میخوام عاشخ شم بداز ملاقات حضوری شیکست نخورم &&&
اس ام اس خنده دار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد