پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری جدید

http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks/128/dizzy-icon.pngjojofun.blogsky.com

اس ام اس سرکاری جدید رسید




آروم دستتو بذار رو سرت...چیزی احساس نمیکنی....نه؟
اشکالی نداره بعضی بزها شاخ ندارن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو اسکل می کنه می خنده
قدیم اینجوری نبود والا ، جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه لم بدهن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

خیلی قشنگه که وقتی غرق در خیالات و رویاهات هستی،بفهمی که یکی اون بیرون منتظرته که از تو دستشویی بیای بیرونن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

خدا رو شکر امشب بعد از هزار با کوبیدن سرم به اینور و اونور و خود کشی رمزم (رمز عبور) یادم اومد که بیام اینو بنویسم برای الافی مثه تون     &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی بعنوان تیم اول و جواب دندان شکن به کره ای ها وگل رضا قوچان نژاد را ول کن خودت چطوری ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

سلام دکتر خوبین شما فردا ظهر وقت دارین خرمو بیارم پیشتون اخه چند وقتی گلوش درد میکنه خوب نمی تونه اواز بخونه.ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

زندگی همانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین مینوازد وگاهی نوای شاد...
امیدوارم که گیتار زندگیت همیشه بندری بنوازدن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

باهیچ بارانی ردپات از کوچه های قلبم پاک نمی شود از کی پاهاتو نشستین   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

من تو را همچون تکیه گاهی محکم در ناگواری ها و مشقت ها می بینم من تو را لبخندی در اوج غم می بینم من تو را دوستی با وفا بینم من تو را ...من... صبر کن ببینم تویی آخ آخ ببخشید اشتبا شد پیامک رو اشتبا فرستادم... ببخشیدا خب شد دقت کردم دیدمت. ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر   jojofun.blogsky.com

ی
تا حالا کسی بهت گفته از صمیم قلب دوستت دارم یا گفته عاشقتم م یا حتی گفته تو تموم دنیای منی یا نگفته ،به من ربطی نداره! می خواستم بگم نمی خواد بیای کوه دارم با یکی دیگه میرمن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

همراه اول شما را به دیدن بقیه اس ام اس ها دعوت میکندن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

زندگی به من سه چیز اموخت
یک) غم مخور. . .
دو ) بهزنگی بخند . . .
سه) ببند نیشتو ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

دوست دارم...هر روز با صدای تو از خواب بیدار میشم ای ساعت خوش آهنگم!
ببخشید این فقط یک شوخی بود حرف دلم اینه که اگه تو یه روز از پیشم بری دیگه چشام هیچی رو نمیبینه ای برقن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

اتل متل صفاتو
دلم کرده هواتو
الهی زود ببینم
صورت مثل ماه تو ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

دیشب خواب دیدم تو یه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم میزدی منم اونجا بودم کنار دریاچه دیدم گل قرمزی بین لباته داشتی به من نزدیک میشدی می خواستم بهت یه چیزی بگم یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

اونایی که ارمنی بلدن بخونن :متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا.
اونایی که بلد نیستن از اخر به اول بخونن ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر 
jojofun.blogsky.com
ی

یه روز کلاه قرمزی و سوباسا و تام و جری و پلنگ صورتی و جودی آبوت و مستربین و ملوان زبل و سونیک و هایدی....
تصمیم گرفتن تو رو سرکار بذارن! مشکلیه؟ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

اونایی که از من بدشون میاد نظرشونو روی کاغذ بنویسن
.
.
.
.
بندازن سطل آشغال چون برام مهم نیس
من واسه اونا که دوستم دارن زندگی میکنمن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

دوستم اومده بهم میگه:به روح اعتقاد داری
گفتم:اره
گفت :پس تف تو روحت
با تعجب گفتم واسه چی
میگه همینجوری یه چیز جدید یاد گرفته بودم گفتم رو تو اجراش کنمن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

شنیدی که میگن نون تو نفته‏‏ ؟؟؟
باور نکنیا دروغ میگن لامصبا‏!
من دیشب یه بیست لیتری نفت اوردم سر سفره با بچه ها خوردیم؛ الان هممون تو بیمارستان خوابیدیم‏ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر 
jojofun.blogsky.com
ی
آغاز هر پایانی، یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است
در مسیر شروع اغازی بی پایان.....
(من که نفهمیدم چی گفته، شما فهمیدید؟ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

واقعیت در این دنیا
1- شما نمیتونید موهایتان را بشمارید
2- شما نمیتوانید صابون را روی چشمانتان بریزید
3- شما نمیتوانید از بینی نفس بکشید زمانیکه زبانتان بیرون است
4- شما مورد سوم را انجام دادید
5- زمانیکه مورد سوم را انجام دادید ، فهمیدید که میتوانید اما شبیه به یک حیوان با وفا شدید
6- الان لبخند میزنید ، در حالیکه سرکار رفته اید
7-الان به این فکر میکنید که این اس ام اس را برای چه کسی بفرستید ن   &&&
س
ر
ک
ا
ر
ی

فانتزی من اینه که
یه روز اونقدر پول داشته باشم که بتونم برا مامانم ماشین لباسشویی بخرم
تلویزیون،چند تا تخته فرش، سرویس قابلمه و ماهیتابه، آبمیوه گیری چندکاره، جارو برقی،یخچال ساید بای ساید، میز ناهارخوری، سبزی خرد کن، سرویس چینی، تخت خواب، اتو، مبل، کمد، بخاری، اجاق گاز...
مااااااااااااااماااااااااااااااااان! تو لیست جهیزیه م دیگه چی بنویسم؟!ن   &&&


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد