پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار شاد

http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks/128/serious-business-icon.png

& اس ام اس های داغ جدید ساخته شده به روز رسید &





یه رقم مسکن واسم آوردن از کانادا دونه ای 1 دلار اصلا من نگاه میکنم به این قرصا سردردم خوب میشه انقدر گرونه لامصب  &&&



اگه پشه ها نبودن من تا الان از تنهایی دپرس شده بودم مخاطب خاص شدم براشون شبا میان بیدارم میکنن &&&



یکی از آرزوهای من اینه که یه بار برخلاف جهت حرکت پله برقی ازش برم بالا &&&



یارو پیکان آورده واسه فروش قیمت گذاشته 12 میلیون O-O
گفتم چه خبره ؟؟؟ میگه ماشین 5 ساله خوابیده . استارت بزنم ببینی موتورو؟؟؟
گفتم نه بابا بیدارش نکن بنده خدا گناه داره   &&&
اس ام اس خنده درا تیر ماه



بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن &&&



میگن سطح مغز هرچی چروکیده تر باشه کارایی مغز و هوش آدم بیشتره خدایا ازت ممنونم که یه مغز صاف و صیقلی به من دادی &&&



خدایا من خیلی وقته از دیدن صبح محروم شدم همش بیدار میشم لنگه ظهره خودت کمک کن فردا صبحونه بخورم



یکی لذت هایی که هنوز هست اینه که
بری پارک و زل بزنی به دختر وپسری که رونیمکت پارک نشستند ودارند دل میگیرند وقلوه پس میدن تا خجالت بکشن &&&
اس ام اس جدید رسید



با بابام داشتیم خبر سیاسی گوش میدادیم یدفه منو جو گرفت,نشستم دو ساعت مسایل سیاسی روز رو برا بابام توضیح دادم.
بعدش به بابام گفتم نظر تو در مورد سیاست چیه؟؟؟
یه دفه بابام کمربندو در آورد و تو حیاط گذاشت دنبالم و هی میگفت :بگو غلط کردم زود بگو غلط کردم
اصلا آزادی بیان تو خونه ما موج میزنه &&&



من هروقت شبا ماهو میبینم که خوشگل و کامله دلم میخواد ازش عکس بگیرم.اما لامصصصصب بعدش مثه نقطه میفته &&&



یه سوال بدجور ذهنمو درگیر کرده
این تبلیغه که میگه:(( 10برابر وزن خانواده تون اسکناس یکصد هزار ریالی دریافت کنید
خوب عزیز من چرا لقمه را دور سرت میچرخونی به جا جمله بالا میتونی بگی:
((به اندازه وزن خانواده تون اسکناس یک میلیون ریالی دریافت کنید
الکی مارا هم گیج کردی
دوساعته دارم معادله 2مجهولی حل میکنم &&&



هوس گلابی کردم رفتم میوه فروشی گفتم آقا این گلابیا چرا انقدر سبز و سفتن کالن مگه ؟؟؟
گفت اونا آووکادوئه گلابی نیست
میوه مسخره ایه ها &&&
اس ام اس جدید



داشتیم بازی دیشب ایران و ایتالیا رونگاه میکردیم
ما دیدیم ایندوستم هروقت ایتالیا امتیاز میگیره خوش حالی میکنه بعد سه ست دگه اعصابم داغون شد بهش گفتم تو مگه طرفدار ایتالیا هستی گفت نه
بعد گفت چرا هروقت ایتالیا امتیاز میگیره تو شادی میکنی
گفت مگه ایران سفید نیس
بعد دیدم دوستام دارن مبل و فرش و هرچی میبینن دارن گاز میگیرن بعد منم بهشون پیوستم &&&

اس ام اس خنده دار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد