پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس های دسته اول سرکاری ازار و اذیت سادیسمی

http://icons.iconarchive.com/icons/morcha/rainbow/128/Red-icon.pngاس ام اس jojofun.blogsky.com

اس ام اس های دسته اول سرکاری ازار و اذیت سادیسمی




هی به مغزم فشار آوردم هی به مغزم فشار آوردم ولی نتونستم راهی واسه سرکار گذاشتنت پیدا کنم
+
+
+
میخندی؟
+
+
+
بخند مگه میمونا دل ندارن &&&


اس ام اس  سرکاری
چه حشره ای سبزه سنگ میخوره؟؟؟؟
+
+
++
+
+
جواب: حشره سبز سنگ خوار &&&



میدونستی من خیلی دوست دارم
+
+
++
+
+
میخواستم بگم دوست دارم برم اسکی &&&


اس ام اس  خنده
یادش به خیر یه زمانی تو عروسیها ناری ناری میذاشتن!!!!!!
یعنی کلا من از عروسی ناری ناریشو یادمه   &&&


اس ام اس  جدید 92 خنده دار
دوباره چشام پر از اشک شد
نترسید بابا خواستم عطسه کنم نشد! &&&



+
+
++
+
++
+
+
دمت گرم پیام نمیدی دنبال پیام هم میگردی...؟ &&&


اس ام اس  جدید
تا حالا دقت کردین وقتی که جورابتون سیاهه رنگ خاک سفیده و جورابتون هی سفید(خاکی) میشه ولی وقتی جورابتون سفیده رنگ خاک سیاهه و هی جورابتون سیاه(خاکی) میشه؟ و دقت کردین که این مطلبو باید چند بار بخونید تا متوجه بشید؟ &&&



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ &&&



یه سوال ازتون دارم؟؟؟
به نظر شما میشه روی میز نهار خوری شام یا صبحانه خورد؟ &&&


اس ام اس  باحال
بر طبق یک اصل قدیمی
اگر با یه نفر دعوا کردی
و دیدی فرار کرد
تو هم فرار کن
چون رفته سنگ بیاره &&&


اس ام اس  دسته اول
یه روز یه دانشجو سوار اتوبوس میشه...
+
+
+
خب سر ایستگاه خوابگاهش پیاده شد دیگه! نکنه انتظار داشتی تو اتوبوس ادامه تحصیل بده! &&&


اس ام اس  مرض داشتن
یه روز یه ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت:محاله!
گفتم:چرا؟
گفت:من تو کار جنس بنجل نیستم &&&


اس ام اس سادیسم
تو بهترین گلِ زیبا و خوشبو هستی
تو بهترین بهار زندگیه من هستی
تو بهترین پرنده عاشق و شیدا هستی
تو بهترین کسی هستی که اینجوری اسکول شدی &&&


jojofun.blogsky.com
آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند؟بال دارد ولی پروازنمیکند؟نوک دارد ولی غذا نمیخورد؟‏(یه ذره فکرکن بعد بروپایین‏)‏‏ ‏‏‏
+
+
+
پرنده ی مرده &&&



میگن باران مظهر دلتنگیه
تو ببین با دلم چیکار کردی که داره برف میاد &&&



سلام.خوبی؟الان فکرکنم عصبانی شدی ولی اگه یه کم دقت کنی نکته مثبت هم داره.همینکه دوست خوبی مثل من داری که شب وروز احوالت رومی پرسه &&&



کشت زار سر سبز دلت را به من بسپار تا شریکی نخود توش بکاریم &&&



قدیما که فتوشاپ نبود آدما چقدر زشت بودن!!
نخند خودتم زشت بودیNeutral &&&



بچه میمونی از مادرش پرسید : چرا خدا اینقدر مارا زشت آفریده ؟
مادرش میگه : قربون اون دماغ پهن وکله پشمالو ودهن گشادت برم خدا رو شکر کن شبیه اونی نیستی که الان داره اس ام اس می خونه &&&


jojofun.blogsky.com
هرگاه غمهاتورا دربر گرفت واحساس ناراحتی کردی دستهایت رابسوی پنجره دراز کن وفریادبزن پیشی بیا منوبخور


اس ام اس  سرکاری جدید92
وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد
+
+
+
ای فلفل &&&


اس ام اس  سرکاری جدید
خوب دقت کن : برادر زن راننده ، دایی زن احمد است ، راننده چه نسبتی
با زن احمد دارد &&&



می خوام گلکسی نوت بخرم، نه به خاطر امکاناتش، نه به خاطر کیفیتش بلکه به خاطر سایزش. آخه تنها گوشی موجود دربازاره که از سوراخ توالت رد نمیشه! یعنی عمرا بیفته توی چاه &&&
اس ام اس ضدحال


jojofun.blogsky.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد