پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری شب

http://icons.iconarchive.com/icons/michael-beach/axe-cop/128/Night-Patrol-icon.png

اس ام اس سرکاری شب


هر وقت به هوش اومدی به من زنگ بزن&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم  &&&
s
a
r
e
k
a
r
i
اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم . خیلی حال میده&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین&&&
s
a
r
e
k
a
r
i
از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!&&&
sms

s
a
r
e
k
a
r
i

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه &&&


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد