پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای

http://icons.iconarchive.com/icons/iconcreme/halloween/128/Shopping-Cart-icon.png

اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
همه دنیا یه طرف...
.
.
ذوق نکن...
.
.
تو هم همون طرف  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
عزیزم خیلی وقته میخوام یه موضوعی رو بهت بگم اما روم نمیشه... من... من عاشقت شدم با من ازدواج میکنی ؟ ...
.
.
به نظرت این متن رو واسه اون که دوستش دارم بفرستم خوبه ؟!؟! گفتم تو دختری بهتر میشناسی اخلاق زنارو!    &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
امروز مهم ترین تکیه گاه زندگیم رو از دست دادم
.
.a
.
پشتی صندلی کامپیوترم شکست  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
هیچوقت به خودت نگو من یه آدم زشتم
.
.
.
.
بگو من یه میمون خوشگلم  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
ه دلت گرفته برو پایین...
.
اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره برو پایین....
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین....
.
یعنی انقدر بدبختی! خاک تو سرت  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
گات مثل بارون وقلبم مثل کویر میدونی کویر بی بارون زنده می مونه پس برو بمیر  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
همیشه با فرزندان خود مهربان باشید...
زیرا: آنها هستند که خانه سالمندان شما را انتخاب خواهند کرد  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
جهان بیش از 7 میلیارد نفر جمعیت داره. یکی نیست به من احمق بگه چرا واسه تو اس ام اس میدم   &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم!  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
یا از صبح تا شب درفیس بوک و اینترنت علاف هستید؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید؟.
.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم!!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
غضنفر خیلی حوشحال، اس ام اس هاشو باز می کنه می بینه جوک نیست…
قیافش می شه مثل الان تو  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای
توی دنیا 3 نفر را بیش تر از همه دوست دارم:
1:خدا
2:پدر
3:مادر  &&&
------------------------------------sms اس ام اس سرکاری ضدحال دو مرحله ای


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد