پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری ضدحال زدن

http://icons.iconarchive.com/icons/greg-barnes/batman-rogues/128/MadHatter-icon.png



تازگی ها توی شهرداری استخدام شدم!
اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت  &&&
z
e
d
e
h
a
l
آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه،اس ام اس تکراری نخونه  &&&
z
e
d
e
h
a
l
خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی  &&&  
z
e
d
e
h
a
l
عزیزم من انقدر به فکر تو هستم تو دستشویی هم ولت نمی کنم  &&&
z
e
d
e
h
a
l
نفس!نفسم نفستوخیلی میخواد.اگه نفست نفسمونخواد.نفسم واسه نفست بند میاد.پس نفستوبانفسم یکی کن.که نفسم واسه نفست.نفس نفس میزنه .نفس.  &&&
z
e
d
e
h
a
l
ازقلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟
گفت کارمن تامین خونه سوالای چرت وپرت نپرس  &&&
z
e
d
e
h
a
l
ازخدامیخوام موانع روازسرراهت برداره...آخه خرنمیتونه مثه اسب ازروی موانع بپره  &&&
z
e
d
e
h
a
l
ببین می‌خوام حالتو بگیرم ولی‌ هیچ اس ام اسی ندارم،خودت سعی‌ کن یه جوری حال خودتو بگیری  &&&
z
e
d
e
h
a
l
میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا  &&&
z
e
d
e
h
a
l
تو گاو منی! ناراحت نشو توضیح میدم: گ = گلمی. آ = آرزومی . و = وجودمی.  &&&
z
e
d
e
h
a
l
تو تک درخت رویاهای من هستی که هر شب خرم را به آن می بندم  &&&
z
e
d
e
h
a
l
توخیابون داشتم راه میرفتم یهویادم اومداعصاب ندارم شروع کردم به دویدن  &&&
z
e
d
e
h
a
l
یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
.
.

همسر آیندت کیه؟  &&&
z
e
d
e
h
a
l
همه چی آرومه تو نباشی خوبه
دلمم از دوریت داره پا میکوبه/
همه چی آرومه تو ازم دل کندی
من به تو میخندم تو به من میخندی  &&&


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس سرکاری ضدحال زدن :
  • اس ام اس سرکاری
  • اس ام اس ضدحال
  • صد حال زدن
  • سرکارگذاشتن

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد