پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری جدید
Borsalino Blanc icon

چه کار کردی این همه طرفدار پیدا کردی ؟ هر جای شهر که می رم میبینم مردم تابلو هایی دستشون گرفتن که اسم تو روش نوشته شده: گوسفند زنده !!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سرکاری
عشق یعنی علاقه، نه کفگیروملاقه، من عاشق توهستم،تو قابلمه نشستم، یه لنگه کفش تودستم منتظرتوهستم.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ین موقع روز مارمولک باید تو سوراخش باشه نه بدو بدو بیاد اس ام اس بخونه!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من ساده و بی رنگم
من عاشق و دلتنگم
صدبار بزن قطع کن
من عاشق تک زنگم
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این یه تار موی توه که به تمام دنیا نمیدمش....
حتا اون شپش وسطشو!  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------سرکاری
می خواستم جونمو فدات کنم با خودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به اندازه ی شیرینی وجودم دوستت دارم........از طرف لیمو ترش..!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------سرکاری

الهی شمع بشی،پروانه بشم دورت بگردم
بعدش فوتت کنم ،خاموش بشی،هرهربخندم
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به من بی إس کمک کنید! الهی خیر از گوشیت ببینی, اجرت با مخابرات!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در تاریکی شب هایم فقط صدای تو بود ، و دلیل بیدار ماندنم تنها تو بودی... ای پشه!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
هی تو که از کوچه ی معشوقه ی من می گذری
.
.
.
دفعه ی آخرت باشه
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اگر میبینی اینقدر دوست دارم.. اگر میبینی فدات میشم..
اگر میبینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمیکنم.. باور کن اکس خوردی تو توهمی!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------سرکاری
میدونم که میدونی پس بدون که میدونم
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس سرکاری جدید :
  • اس ام اس سرکاری
  • سرکاری
  • اس ام اس خنده دار سرکاری
  • اس ام اس کوتاه
  • اس ام اس سرکاری جدید

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد