پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک خنده دار

" به سلامتی رفیقی که خدا هیچی بهش نداد جز مرام و معرفت" این پیام رو دوستم برام فرستاد...
بی شعور الان به صورت غیر مستقیم بهم گفت که نه مغز داری نه قیافه داری نه خوشکلی داری نه پراید و پسته داری پول هم که نداری پس برو بمیر.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بعضیــآ فـک میکــنــن نــآبـه نــآبـه نـــآبـَــن !!
.
.
امـــــــآ گــآوه گـــآوه گـــآوَن !! :)) 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

فرق تقلب کردن پسرا و دخترا:
1_ پسرا:
(بغل دستی): پس احمد اینم کتاب صفخه 240 جوابش نیست که لامصب!!! اون برگه آچاری که بهت دادم از گلوت پایین نره ایشاله . مرضو ننوشتم سریع جزوتو ببین پیدا میکنی جوابشو فقط سریعا بچه ها منتظرن
(پشت سری): مهدی جواب سوال 4رو ته کفشم نوشتم ، گرفتم بالا زود بنویس داداش اگرم خواستی درش بیار نوبتی بده بره!!!!
2_دخترا:
الههههههههههههه ه ه ه ... الههههههههه ه ه ه ...
(الهه در حال نوشتن بطرز وحشیانه ای همراه با یک لبخند ملیح !!!)
مهشییییییییددددد مهشیییییییییییییییدددد ترخدا مهشییییییییییدددد
(مهشید: ننوشتم بابا برگم سفیده اه . دو دقیقه بعد: استاد برگه هامون تموم شد یه برگه میدید؟!!!!!!)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

توجه .......توجه.......
طبق جدیدترین تحقیقات انجام شده توسط چندین کشور معتبر جهان فردی که بهترین هوش سیاسی را در کشور ایران داره کسی نیست جز.......



.راننده تاکسی.....
موافقی؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اقا هی میومدم دور ورم بهش میگفتم برو حوصله تو ندارم گوش نمیکردم هی دوباره میومد زر زر میکردم.اعصابم بهم ریخته بود خودشم فهمیده بود ولی ول کن نبود.تا یه دفعه که اومد روبروم یکی زدمش که یهو دیدم دستم خونیه.بخدا من نمیخواستم بکشمش خودش هی گیر داده بود بهش گفتم برو.گوش نداد .حالا چکار کنم.جنازه اش هم رو به روم افتاده.حالت تهوع میگیرم از دیدنش.باید دلو بزنم به دریاالآن میرم کاغذ میارم با کاغذ میندازمش سطل زباله دستام رو هم خوب میشورم ..اصلا تقصیر خودش بود پشه های فضول ومزاحم باید بمیرن

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اسپیکرای کامپیوترکلاسمون خراب شده بودرفتیم اسپیکرای کلاس بغلی رواوردیم............5دقیقه مونده به زنگ یه دختره اومده میگه چیزای پزوهشگروبدین:o همه موندیم این چی میخواد...........بعدازدودقیقه بلندشدم بهش گفتم اسپیکرای پوروزکتورومیخوای؟میگه:اره.......:=|همه بچه هابادبیرمون خلاصه کلهوم رفتیم فضاازخنده..........بیچاره دختره هی نگابالامیکردنباافق میگشت پیداش نکرد...............................خخخخخخخ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه قانون داریم که نمی دونم سر و کلش از کجا پیدا شده

و آن این است

وقتی گوشیت دم دستت نباشه اینقدر اس و زنگ میاد تا از جا بلندت کنه حالا اگه دستت باشه در طول اون روز آلارم گوشی هم صداش در نمی یاد چه برسه به زنگ و اس :(((((( :))))))))))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دیگه باید منتظر باشیم که ملت عکساشون رو آپلود کنن
من و هییت
من و تریپ مشکی
من و چهارپایه علم
من و قیمه
من زیر طبل
من روی داربست
من و شماره هایی که گرفتم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

نمیدونم چراهرکی به من میرسه میگه اصن منطق نداری!

بابا من فقط اگ یکی رو حرفم حرف بزنه

"یه ذره" میزنم لهش میکنم ^ــ^

خو این کجاش بی منطقیه؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مرد باس رو حرفش واسته
اون که هردقیقه یه چیز میگه و ول میکنه میره که مرد نیس ماسته!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد