پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار جدید خفن

http://icons.iconarchive.com/icons/morcha/rainbow/128/Yellow-icon.png

-اسمت چیه؟
‏+اسم من مایع دستشوئیه فومه0-o0-o
قیافه من بعدازدیدن این تبلیغ:|
آخه این چه تبلیغیه0-o
من توآمپاس شدید روحی قرارگرفتم اونم نه آمپاس 0-oآمپااااااااااااس
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عشق مثل بستنی سنتیه,البته چون من هوس کردم,وگرنه قبلا پاستیل بود*  
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
خداوندا
هر خریتی را تجربه کردیم به جز(خرپولی)آنرا به ما عطا فرما0-o0-o0-o
بلند بگو آمین*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﻡ ۲۲ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺷﻮﻫﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ۵ﻣﺎﻫﻪ
ﺍﻻﻥ ﺣﺎﻣﻠﺴﺖ *
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﻭ ﺯﺍﺭﯼ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﮐﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺁﻟﻮﭼﻪ
ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﻫﺴﺘﺸﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﻡ
ﺍﻻﻧﻪ ﮐﻪ ﺑﭽﻢ ﺧﻔﻪ ﺷﻪ0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o
ﺣﺎﻻ ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﮐﻪ ﺧﺎﻟﻪ ﯼ ﺑﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﻬﺶ
ﮔﻔﺘﻪ:
ﻧﺘﺮﺱ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻭﻥ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻪ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﺰﻩ ﻣﺰﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﻭﻣﯿﻤﮑﻪ0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تو رقص ایرانی 20درصد حرکات 80درصد عشوه0-o
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تا حالا دقت کردین تنیل ترین موجودات دنیا کنجشک ها هستن0-o
لامصب ها تا لحظه آخر از رو زمین بلند نمیشن، آدم فکر میکنه با ماشین از روشون رد شد، 1 روز زدم کنار زیر لاستیکای ماشینو چک کردم
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آقا شما هم این تبلیغی که توی شبکه پویا میکنه رو دیدین ؟؟؟؟آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
"دستگاه کنترل شب ادراری0-o0-o0-o0-o0-o0-o"
من نمیدونم این دانشمندا کار دیگه ای ندارن آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
حالا با کرم حلزون خودم به شخصه کنار اومدم0-o0-o0-oاینو کجای دلم بذارم0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o0-o؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من این فیلم دودکشو به خاطر رونیکا(بچه ی ناز و تپل نصرت و افروز) میبینم
اخه اونو به عنوان همسر آیندم انتخاب کردم
بالاخره باید از همین الان سرمایه گذاری کرد دیگه
والا با این اوضاع از حالا باید حواسم بهش باشه
اشتباه میگم؟؟؟؟؟؟؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
امروز صندوق صدقات پول انداختم؛حالا داشته باش نیت منو
خدایا امروز منو همسرمو بچمو
خانواده ی خودمو(پدر مادر***)خانواده همسرمو از بلایای طبیعی و غیر طبیعی حفظ کن*حالا همش 100 تا تک تومنی صدقه دادما*وقتی مبلغ صدقه یادم افتاد از خجالت آب شدم*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اقا یه سوال فنی 0-o
اینکه اول قصه ها میگن یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود *** خب اگه غیر از خدا هیچکس نبود چطور یکی بود ؟؟0-o‌0-o0-o اصلا چطور این داستان صورت گرفت وقتی غیر از خدا هیچکس نبود ؟؟0-o0-o0-o
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ببینم شمام موقعی که تلویزیون زمان باقیمانده تا اذان صبح را اعلام میکنه همه ساکت میشید؟؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد