پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس غم انگیز غمگین جدید



http://icons.iconarchive.com/icons/danleech/simple/128/feedburner-icon.png


اس ام اس غم انگیز غمگین جدید

کار سختی پیش رو دارم : بعد از رفتنت باید زنده بمانم¡
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
قدیما که با من بود همیشه بهش میگفتم میمیرم برات! گریه میکردو میگفت خدا نکنه منم برا اینکه اشکاشو نبینم آرزو کردم همیشه زنده بمونم.حالا که بی معرفت رفته و دیگه نیست هر روز آرزو میکنم بمیرم اما همشون بی اثر شدن......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
« برای عزیز «
دردناکترین جدایی ها آنهایی هستند که...
نه کسی گفت چرا ...
و نه کسی فهمید چرا ..°
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ایــــــن روزهــــــــا
رفــتــارهایت روی اعــصــابــم رژه می روند¡
و افکاری که در من شــکــل می‌گــیــرنــــد
تابــوتــم را چــنــدین سال زودتر سفارش خواهــنــد داد ...
انگار زیر پوست تو هم چیزی راه می‌رود¡
شــــایــــــــــــــــــــــــد بــــــــــــــــــــــروم ...
چه خــیــال کــــرده‌ای ؟!
ستاره‌ام را هــنــوز هم خودم می‌توانــم بــچــیــنــم ...  
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
گاهی نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال عزیزانم آگه شوم؟!
امروز که دلتنگی را بهانه کردم اما فردا را چه کنم؟!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به گمانم همان وقتی که سرم به عشق گرم بود
زندگی را دستکاری کردند
وگرنه...
نه وقتِ رفتنِ تو بود
نه پایانِ من
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مروز در قلبم برای همیشه پلمپ شد به جرم دوست داشتن های بی مورد¡
لطفا دیگر سراغ آن نیایید حتی با مجوز رسمی از عقل¡
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ذره ذره میروم ازیاد او
لحظه لحظه برلبانم یاد او
من کجا و عهد بی بنیاد او؟!
کوچه کوچه میروم کاشانه اش
می نوازم موی او باشانه اش
دست من دردست او برشانه اش.
روی من خندان بود نالان دلم
من در این دریای غم بی ساحلم
اندراین دنیا زغمها کاملم!
پس بدانید تاقیامت بعد ازاین
قلب من محزون بود نامم حزین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد