پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس غمگین جدید 92 دلتنگی


اس ام اس غمگین جدید 92 دلتنگی


کاش تو بچگیم جایی بودم که تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی بود°
______________________________________________________________________
این روزها از عشق نمیتوان داستانی به بلندی شنگول و منگول نوشت¡ چه برسد به شیرین و فرهاد°°°°
______________________________________________________________________
برایت خواهم نوشت:
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند
برایت خواهم نوشت:
از حدیث تلخ بغض‌ها تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من
و جای خالی‌ تو  
______________________________________________________________________
گاهی دلتنگی ها زیر نقاب تیره سکوت پنهان می شوند°°°°باز هم بیصدا دلتنگتم°°°°°¡¡¡
______________________________________________________________________
فتم حالا که رفتی بهت بگم رفتنت آرومم کرد°°°°چون فهمیدی که باید بری°°°°
______________________________________________________________________
آخه بی انصاف من که چیزی نگفتم تقصیر چشمهام بود تورو با اون دیدن °°° چرا پس تو منو ول کردی؟من که مقصر نبودم تقصیر چشمهام بود°°°°°
______________________________________________________________________
عشق و عاشقی کم رنگ شده ، محبت آهنگ شده ، دوستی تک زنگ شده ، مگه بین من و تو جنگ شده ؟
نامرد دلم برات تنگ شده
______________________________________________________________________
نمیدونم چرا لبهام خنده از یادشون رفته
وقتی اون بود حتی با فکرش لبخند روی لبهام خونه میکرد
فکر کنم با رفتنش حافظه لبهامو پاک کرده
حالا دیگه یادشون رفته که قبلا چطور میخندیدند¡¡¡
______________________________________________________________________
خیال آغوشت،یک لحظه هم دست از سرم بر نمیدارد
بی انصاف هر شب به خوابم نیا°
______________________________________________________________________
آدمک آخر دنیاست ¡ بخند¡
آدمک مرگ همین جاست ¡ بخند¡
______________________________________________________________________


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس غمگین جدید 92 دلتنگی :
  • اس ام اس غمگین
  • غمگین
  • دلتنگی
  • اس ام اس دلتنگی
  • اس ام اس جدید

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد