پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عجیب دلتنگی و غمگین

اس ام اس عجیب دلتنگی و غمگین

http://icons.iconarchive.com/icons/visualpharm/icons8-metro-style/128/Contact-Methods-Phone-icon.png


خدایا بالاتر از بهشتت نیز جایی هست ؟!؟
برای این دستان پینه بسته ، برای این کوه و تکیه گاه ، آری پدرم را می گویم … کجا را وعده خواهی داد ؟!؟
-----------------------------------------------------------------------------------------------
این روزا عده ای یه جوری زیر آبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی :من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی¡
-----------------------------------------------------------------------------------------------
چشام پره اشکه بدجوری بغض گرفتم دارم اهنگ بیت اخریگانه روگوش میکنم دلم براش تنگیده یه ساله گوشیش خاموشه خدایا °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°تاکی بهش فک کنمومنتظرش باشم
-----------------------------------------------------------------------------------------------
امــــــــروز بـه آنهایــــــــی مــــــــی اندیشم ،
کـه روی شانـه هایـم گریـه کردنـد °°
امــــــــا وقتــــــــی نوبـت بـه مـن رسیـد ،
شانـه خالــــــــی کردنـد °° °  
-----------------------------------------------------------------------------------------------
خدایا°°
دست بشکنه°°
پا بشکنه°°
سر بشکنه°°
اما°° ° °
دل نشکنه° ° ° °
-----------------------------------------------------------------------------------------------
میدونی الآن دارم چی میخورم؟!؟
حسرت یه لحظه دیدنشووو°°°به خداااااا
-----------------------------------------------------------------------------------------------
خسته شدم °°°بس کن دیگه برگرد°°°ببین بغض کردم°°°اگه نیای گریه میکنما°°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------
من طاقت نمیاورم°°°کارمن نیست فراموش کردن چشمهایت°°°بختک نیس این تو هستی که درخوابم میای و بغض گلویم را میفشارد°°°دوباره صدایم کن تا بیدار شوم°°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------
یادت باشه
اگه یه روزی احساس کردی که واقعا دوسش داری حتما بهش بگو
چون یه روزی میرسه که این جمله ی قشنگ مثل بغض تو گلوت میمونه و
حتی اگه با فریاد هم بگی بازم مث یه بغض میمونه چون اونی که باید اینو
بشنوه دیگه نیست و حال و روزت میشه°°°°°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------
چه بی بهونه رفتم از قاب چشمای تو
از گونه های خیس من تا بغض صدای تو حرفی برای موندنه حرفی برای انتظار
چه عاشقونه بودن اواز حرفای تو
از فاصله های بین ما دلم گرفته دنیا
که حتی اونم سرابه سایه حضور تو°°°°°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------
حــــــــالَش را داری کمی به حــــــــالِ خودمان ،
گـِـریه کُنیم°°°¡؟!؟
برای دلتنگی هایمان
تنهایی مان
خستگی مان
بی کسی مان در اوج شلوغی
گریه های پنهان در پشت خنده هامان
و تمام حرفهای نگفته مان
برای هرکدام می توان
تا آخر دنیا اشک ریخت و گریه کرد°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------
آسمان امشب به حالم مویه کن
روح تب دار مرا پاشویه کن
آتش افکند عاشقی بر حاصلم
گریه کن در مجلس ختم دلم
گریه کن ای عشق روحم تیر خورد
شانه احساس من شمشیر خورد
آن که میگفتند پشت قابهاست
دختر فرمانروای آبهاست
آن که میگفتند از جنس گل است
شرح احساسات سبز بلبل است
او شبی آمد آمد مرا دیوانه کرد
او مرا یک باغ بی پروانه کرد
آمد از دردش پرم کرد و گذشت
بیوفا سیلی خورم کرد و گذشت
رفت و من در پیش پایش گم شدم
از جنون ورد لب مردم شدم
ای دل دیوانه مستی میکنی
باز هم شبنم پرستی میکنی
رام هر کس کی شود آهوی دشت
ای دل دیوانه دیدی برنگشت
من که گفتم این پرستو مردنیست
من که گفتم این بهار افسردنیست
من که گفتم ای دل بی بند و بار
عشق یعنی رنج یعنی انتحار
عشق خونت را دواتت میکند
شاه اگر باشی عشق ماتت میکند
آه عجب کاری به دستم داد دل
هم شکست و هم شکستم داد دل

-----------------------------------------------------------------------------------------------


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس عجیب دلتنگی و غمگین :
  • اس ام اس دلتنگی
  • اس ام اس عجیب غمگین
  • غمگین
  • اس ام اس های دلتنگی و غمگین

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد