پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید گالری روزهای سخت غمگین

اس ام اس جدید گالری روزهای سخت غمگین


چه بد است جدا شدن ازکسی که حتی دوست نداری1لحظه بی او به زندگی ادامه بدهی°

---------------------------------------------------------------------------------------------
پشت این بغض بیدی نشسته که خیال میکرد با این بادها نمیلرزد°°°°

---------------------------------------------------------------------------------------------
تو بی من¡¡¡
تومنی هم نمی ارزد°°°

---------------------------------------------------------------------------------------------
کم کم دارم به این نتیجه می رسم که بغض من از سنگه چون هر چی گریه می کنم نمیشکنه چرا†

---------------------------------------------------------------------------------------------
گستاخی خیالم راببخش که لحظه ای یادت رارها نمیکند¡  

---------------------------------------------------------------------------------------------
به یادت ارزو کردم که چشمانت اگر تر شد به شوق ارزو باشد نه تکرارغم دیروز¡¡

---------------------------------------------------------------------------------------------
^دستهایت^ مال من نیست
اگر بود که ^اشکهایم^
بر روی گونه نمی خشکید

---------------------------------------------------------------------------------------------
خدایا°°°
چرا تا زنده ایم روانمان را شاد نمی کنی†¡
همینکه مردیم°°°
شاد روانمان می کنی†¡

---------------------------------------------------------------------------------------------
نا نوشته هایم بسیارند؛
مثل بی قراری هایم°°°
من سکوتم را فریاد می کشم¡
آخر این آشوب درونم مرا می کشد¡¡¡

---------------------------------------------------------------------------------------------
دلشو شکستم
اشکشو درآوردم
گلاشو پرپر کردم
خوبی کرد و بد شدم که بره°°°که دل ببره°°°
آه کشید و رفت°°°°
فقط اگه یه روزی به اون زمینی که میگن گرمه خوردم عشقم تو دستمو میگیری°°††
آخه من به خاطر تو همه اون کارا رو باهاش کردم
تو خوووووووووووووووووب باش عشقم

---------------------------------------------------------------------------------------------
فک میکنی سخت نیست†
دلها رو شکوندم°°°که دل تو نشکنه
رو اشکها چشم بستم°°°که دیگه اشکی ازون چشات نیاد°°که دنیام بارونی نشه°°°
خوبیها رو ندیدم°°°بهترینارو ندیدم°°°°
که ^تو خوب باشی^
^تو خوب باش^ عشقم°°من رو همه چیز چشامو بستم°°°تو آروم باش عشقم 


---------------------------------------------------------------------------------------------


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس جدید گالری روزهای سخت غمگین :
  • اس ام اس حس غم
  • گالری اس ام اس
  • اس ام اس روزهای سخت
  • اس ام اس غمگین

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد