پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید گالری غمکده جدایی

اس ام اس جدید گالری غمکده جدایی





تیغ باش
°
°
°
تا محتاج نوازش نباشی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
شب که می شود°°°
نبودن هایت را زیر بالشتم میگذارم
و شجاعتم را زیر سوال می برم¡
دوام می آورم تا فردا†¡
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دنیای مسخره ای شده* معشوقه ی من ازم میخواد عاشق نباشم* به این چیزا میگه بچه بازی و مسخره بازی
چطور بعضی ها اینقد دلشون سنگ میشه
همه عاشق مرد رمانتیکن اونوقت شانس مارو نگا کن
دختر اینقد سنگدل
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر؛
پیش بینی هواشناسی به درک¡
او هواشناس است ؛من عاشق°°°  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دیشب درخواب ناگهان خدا درگوشم گفت:تورا چه به عشق†گفتم چرا†گفت تودر خوابی و عشقت درآغوش دیگری¡لبخندی زدم وگفتم خدایا این مخلوق آفریده توست:شایدتو خوابی وخبر از رسم دنیانداری¡¡
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
پشت این نقاب خنده
بانگ تازیانه میرسد به گوش:
- صبر¡
صبر¡
صبر¡
صبر¡
وز شیارهای سرخ
خون تازه میچکد همیشه
روی گونه های این تکیده خموش
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دستــ و دلمــــ به هیچ چیز نمــــــــــــــــــــــــــی رود°°°
فقط *
دلم گریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه می خواهد*
و دستــــــــــــــــــــــــــم*
دستانــــت را°°° ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
نــــــــــــــــــــــــــــــــــه¡°°°
دست روی دلم نگــــــــــــــــــــــذار که خــــــــــــــــــــــــــــــون استــــــــــــــــــ¡¡¡°°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
بی انصاف با کدام لالایی وجدانت را خوابانده ای
که اینچنین بیخیال ما شدی ° ° °
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
سر خاک من¡
اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه°°°
اونی که نخواست مارو ببینه* بالاخره میاد دیدن جسدم°°°
اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتم رو گرفته°°°
اونی که سلام نکرد میاد برا خداحافظی°°°
عجب روزیه اون روز°°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
روزای تلخ نبودنت کنارم °°°
میشینم یه گوشه و باحال زارم °°°
برمیگردم به حضور تو کنارم °°°
خاطره بازیو بعدش گریه دارم °°°
توی خاطراتمون دوباره باهم °°°
پاک میشه تصویر آینده ىمبهم °°°
عاشقى °°° دیوونه بازی °°°
هردومون راضىِ راضى °°°
چرا این شد رسم بازى°°°†¡
من ببازم °°° تو ببازی °°°
توکه باختی اما از نو °°°
داری زندگی میسازی °°°
اما من چی °°°†¡
خسته و دلزده و بدون شادی °°°
باز میپیچه تو اتاقم °°°
صداى خسته ى گیتار °°°
این یعنی نبودن تو °°°
ناامیدى واسه دیدار °°°
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دیگه ما بهم رسیدیم/دیگه همه چی تمومه
خدایا خوشبختش کنم/این تنها ارزومه
دیگه ما بهم رسیدیم/وفت یه عشق پاکه
اخه طلا که پاکه/چه منتش به خاکه
توی دلامون نشسته/یه حس عاشقونه
نه چک زدیم نه چونه/عشق اومد تو خونه
نه دیگه حرف مردم/نه دیگه حس مبهم
خورشید من طلوع کن/من بیقرار صبحم
خدا تورو به من داد/بنازم به خداییش
الهی که این عشق پاک/سرنرسه جداییش
چه حس خوبی دارم/کنار من نشستی
شکر خدارومیکنم/روبه اسمون دو دستی
انگار یکی تو چشمات/ماه وستاره کاشته
خدا برامون امشب/سنگ تموم گذاشته
یه روزی ارزوم بود/دست توروبگیرم
بهت بگم دوست دارم/بگم برات میمیرم
به ارزوم رسیدم/دستات توی دستامه
هرچی میخواستم دادی/خدادیگه بسمه
یادته بی معرفت من این اهنگو با چه عشقی میخوندی واسم†††میگفتی این اهنگ حرف دلته همه ی اون چیزیو که تو دلته داره واضح میگه پس چی شد†††دیکه از هرچی اهنگه بدم میاد از خودم از تو از همه بدم میاد



کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس جدید گالری غمکده جدایی :
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس غمکده
  • اس ام اس جدایی
  • اس ام اس غمگین

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد