پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید عاشقانه و دلنوشته های غمگین

اس ام اس جدید عاشقانه و دلنوشته های غمگین


مــدت هــاســــت احــــســاس مــیکــــنم کــــر و لال شــــدم ° ° ¡¡¡
ایــن روزهــا صــــدای احــــســاســاتــم را فــــقــط صــــفــحــه ی کــیــــــــــــــــبــوردم مــی شــــنود °°° ¡¡¡
_____________________________________________________________________________
از دنیا پرسیدم بد بخت تر از من کسی هست†
سرشو انداخت پایین
_____________________________________________________________________________
مــــن زانــو هــایم را بــه آغــوش کــشیده بــودم °°
وقــتی تو بــرای آغــوش ِ او زانــــو زده بــــودی °°
عــشق لــعنتی من¡
_____________________________________________________________________________
شــاید بخندی و بــگویی ^بــیخیال* دیوانــه است¡^
امــا مــن °°
هــوای آن نــامردی که جــای مــن را گــرفــته را هــم دارم °°
مــبادا از غــصه اش دلــت بــگیرد ¡  
_____________________________________________________________________________
روزگار* در حیرتم°°°
روی ویرانه های غرورم* کاخ رویاهایش را بنا کرد°°°
گذشت°°°
او از من°°¡¡
من از زندگی°°¡¡
_____________________________________________________________________________
چه عشق عمیقی نهفته میان منو تو
ای کاش از آینده هراسی در دل نبود
ولی میدانم که باز تنهای تنها در واپسین لحظات عمرم در خود فرو میشکنم درد دارد عشق یکطرفه¡
_____________________________________________________________________________
وجودمان گاهی چه گرم میشود°°° به یک^دلخوشی کوچک^
به یک^هستم ^
به یک^کجایی†^
به یک^خوبی†^
به یک^حضور ^
به یک^سلام ^
_____________________________________________________________________________
گــــاهی وقــــتــا اونــــقــد خــــستــه مــــیــشــی که حــــوصلــه تــوضــیــح دادنــم نــداری…°
مــیــذاری هــر جــور دوس دارن بــرداشــــت کــنــن…
کــــلا دیــگــه مــهــم نــیــــس بــرات…
مــیــگــی بــذار هــــر چــی مــیــخــان بــگــن بــه درک¡¡¡
_____________________________________________________________________________
با این که همه میگن تو اونی نیستی که من میبینم و باید از تو دل بکنم
حرفشنو باز به مسخره میگیرم و میگم <<لیلی را باید از چشم مجنون دید>>
اونوقت تو ساده از من میگذری سر هیچ و پوچ
_____________________________________________________________________________


پشت سرت نگاه نکن وقتی میری عزیزم¡¡
دلم نمیخواد ببینی که واست اشک میریزم
این آخرین خواهشمه°^مواظب خودت باش^
اگه کسی جا من اومد ^عاشقه عاشقش باش^
عکسای منو پاره کن یه وقت اون نبینه
خجالت از چشام نکش که عاشقی همینه¡¡
دفترخاطراتمونو تو خلوتت بسوزون¡
از یاد ببر من زنده ام
به قلب خودت بفهمون: ما دیگه مال هم نیستیم عزیزم
اینهمه چرا واست اشک بریزم††
(آخرین خواهش-امین جوزانی)
د°ستان اگه میبینید یه کم قافیه اش بهم ریخته واسه اینه که به زبون بندری بوده
_____________________________________________________________________________
سلام به تک سوار تاریکی:
چرا گفتی دیگه پاتوق سر نمیزنی†
آخه خانوم صادقی دیگه پستای جوابی رو تو بخش تنهایی تائید نمیکنن که اونجا برات پست بذاریم°
اگه قرار باشه کسی واسه بدتر کردن حال خوب بجه های پاتوق پست نذاره اون منم با این حال وروزم° ° ° °
دلم واسه روحیه ی شاد بچه ها تو پاتوق میسوزه طفلیا با خوندن پستای من کلی انرزی منفی میگیرن° ° ° °
البته خانوم صادقی کلی هواشونو داره و نصف پستامو تایید نمیکنه :)
راستی از خوندن رای دادگاهت کلی ناراحت شدم:(
ایشالا این مدت هرچی زودتر بگذره° ° ° °
سوال حقوقی داشتی در خدمتم°
_____________________________________________________________________________
نه من میگم تمومه نه اون* نه من مثل همیشه ام نه اون* نه من تکلیف خودمو میدونم نه اون فقط فکر کنم دلایلش با هم فرق داره من از دوست داشتنش و اون°°°
نمیدونم از عذاب وجدان* از خجالت همه اون دوستت دارم و خانمم و همه کسم و فقط مال خودمی گفتن ها که منو به اینجا کشوند¡ نمیدونم°°°
_____________________________________________________________________________


خودم°°°
همین یک شب
خودم را دوست خواهم داشت
انگشتانم برای گیسوانم
شانه می شوند
لبهایم مرا در آینه می بوسند
دستهایم تن سردم را گرم میکنند
و از نوازشم بند بند تنم
سرشار می شود
میدانی
ما هرگز خودمان را ستایش نکردیم
از خود بیزار بودیم
بودنمان به هویت دیگری
وابسته شد
و چه زخمها
که از ادمهای بی هویت
بر پیکر خود زدیم
ما ظالمیم بر خود
که از هراس تنهایی
به بی کسی رسیدیم
و هیچ ندانستیم
اگر خویش را بیابیم و
دوستش بداریم
دوست داشته می شویم
آنگونه که باید
و من

_____________________________________________________________________________از همه دنیا همین یک شب را

با خودم می خواهم°°°°°°°


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس جدید عاشقانه و دلنوشته های غمگین :
  • اس ام اس عاشقانه
  • س ام اس غمگین
  • اس ام اس دلنوشته
  • دلنوشته های غمگین

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد