پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید عاشقانه و عاطفی

اس ام اس جدید عاشقانه و عاطفی




دستهایم خالیست
کف دستم اما
یاس می روید اگر آب دهی
زیر آن سایه یاس
خط دستم خواناست
گرچه خود می دانم
کف دستم موجیست
که ترا می خواند
__________________________________________________________________________
خاطرات هرچقدر *شیرین تر* باشند* بعدها از *تلخی* بیشتر گلویت را خواهند زد¡¡¡¡¡¡¡¡
__________________________________________________________________________
زن جوری عاشقت میشه که
حس میکنی هیچوقت از پیشت نمیره °°°
ولی وقتی که میشکنه
جوری میره که حس میکنی هیچوقت عاشقت نبوده   
__________________________________________________________________________
بچه ها هرگز مادرشان را زشت نمی دانند *سگ ها اصلا به صاحبان پارس نمی کنند*اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی آید آنها را هم زیبا خواهند یافت* زیرا^حس زیبا دیدن^ همان عشق است
__________________________________________________________________________
روزی گفتی ,کنم شبی دلشادت
وز بند غمان خود کنم آزادت
دیدی که از آن روز چه شبها بگذشت
وز گفته خود هیچ نیامد یادت
__________________________________________________________________________
رفت°°° اما کاش می ایستاد تا بهش بگم فیلم زندگی یه برداشت بیشتر نداره لطفا چشمات رو با احساس تر کن¡
__________________________________________________________________________
لحظه هایم مــــــال تــــو°°
بــه قیمت صــفر ^ تومن^
همین که
^تــــــو^ کنــــــار ^مــن^ باشی
ثروتمــندترین انسانــم°°
__________________________________________________________________________
با هق‌هق نجیب آسمان
بغضی در من شکسته مانده است
من احساس قشنگ دوست داشتنت را
با ابر تقسیم می‌کنم
تصویر سادگی¡
من عاشق بارانم
عاشق سیاهی چشم‌های ساده‌ی تو ¡
__________________________________________________________________________
نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوســــــــــــــــت دارم
منم مثل تو با خودم تنهام
منم خسته از تموم دنیام
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوســــــــــــــــت دارم
__________________________________________________________________________
باد* تقویم را می‌تکاند
خوب یا بد
زرد یا سبز
پخش و پلا می‌شود برگ‌هایش°
عشق ای عشق¡
این تو هستی که تقــویم‌ها را
هیچ راهی به اوقات نارنجی‌ات نیست°°°
__________________________________________________________________________
هی فلانی¡
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم…
هرجا که دلت میخواهد برو…
فقط آرزو میکنم
وقتی دوباره هوای من به سرت زد* آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت* باز هم آرام نگیری…
و اما من…
بر نمیگردم که هیچ¡
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم*
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی*با خاطراتم قدم بزنی¡
__________________________________________________________________________
گاهی به خدا نفس کشیدن سخت است
یعنی نفسی تو را ندیدن سخت است
با زور مسکن قوی خوابیدن
با دلهره از خواب پریدن سخت است
عاشق نشدی زندگی ات تلخ شود
تا درک کنی که دل بریدن سخت است
بعد از تو خدا شبیه تو خلق نکرد
یعنی که شبیه ات آفریدن سخت است
هر روز سر کوچه نشستن تا شب
از فاصله های دور دیدن سخت است
حقا که تو سهم من نبودی حالا
فهمیدن این درد شدیدن سخت است
__________________________________________________________________________


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس جدید عاشقانه و عاطفی :
  • اس ام اس عاشقانه
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • اس ام اس عاطفی
  • عاطفی

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد