پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید عاشقانه حس عاشقی

اس ام اس جدید عاشقانه حس عاشقی


وقتی یه ادم میگه:هیچکس منو دوست نداره ¡ منظورش از هیچکس یک نفر بیشتر نیست همون یک نفری که برای اون همه کسه°°°°°°°°°°°
____________________________________________________________________
کاشکی نزدیک بودم°°کاش°°°° تا میتوانستم دستانت را بگیرم و بگویم بی من حق نداری جایی بروی°°°ولی افسوس که که نیستم
____________________________________________________________________
درود بر ادم های که وقتی میفهمند چقدر دوسشون داری بازم ادم میمونند°°°
____________________________________________________________________
بوئیدنت که هیچ
بوسیدنت که هیچ
هر شب هزار بار در آغوشت
حتی اگر ز شوق بمیرم ؛ باز
°°°
گویای عاشقانه ی قلبم نیست °°°
این عشق چیست بی پدر و مادر °°° †
دیوانه کرده هم تو و هم من را ¡   
____________________________________________________________________
من تمنا کردم
که تو با من باشی
تو به من گفتی: هرگز* هرگز¡
پاسخی سخت و درشت
ومرا غصه این هرگز* کشت°°°°°
____________________________________________________________________
هی تو °°°° بی معرفت°°°
بی تابم نمیشوی
بی قراری نمیکنم
فراموشی مان مبارک …
____________________________________________________________________
هنوز برایت مینویسم ° ° °
درست شبیه کودکی نابینا ° ° °
که هر روز برای ماهی ِ قرمز ِ مُرده اش غذا میریزد ° ° °
____________________________________________________________________
وقتی توی خیابون پشت سر هم سیگار دود میکنم*همه یجوری نگام میکننو میگن: جوون حیف شدش * ولی روزی که داشتم زار زار گریه میکردم * یه نفرم با خودش نگفت: طفلی چی میکشه با غمش°°
____________________________________________________________________
تو ای گرمای این خونه °°°° دلم رو کردی دیوونه °°°
اگه تفریق شی از دنیا °°° ازین دنیا چی میمونه †°°°°
دلم رو بدی اسون تو °°°° یه روزی زیر بارون تو °°°
تموم ترس من اینه °°° نشه قلبت هراسون تو °°°
ازین حرفت خوشم اومد °°° که گفتی پای من هستی °°°
ازین که با همه هیچیم °°° تو چشم رو غیر من بستی°°°
____________________________________________________________________
چه صدائیست که پیچیده در این جنگل مرگ †
چه کسی تیشه بر این شاخه ی افتاده زمین می کوبد†
این تبر مال تو نیست†
دستها آن تو نیست †
تو چه محکم و چه کاری و چه با عشق و علاقه¡
به من شاخه ی افتاده ی خشکیده تبر می کوبی¡
آی آرام بزن می شکند عمق سکوت
وای آرام بزن تا نکنم آه تو را¡
جمع کن هر چه شکستی؛
دل من هیزم خوبی شداست ¡¡¡
آتشی بردل من زن که ببینی؛
عشق هم می سوزد ¡ خوب هم می سوزد 

____________________________________________________________________


کلمات و مطالب مرتبط با اس ام اس جدید عاشقانه حس عاشقی :
  • اس ام اس عاشقانه
  • حس عاشقی
  • اس ام اس حس عاشقی
  • اس ام اس عاشقی
  • عاشقانه ها

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد