پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیل ما داریم

بخش خنده دار این فک و فامیل ما داریم جدید



______________

زنداییم حامله شده، سونوگرافى کرده!
عکس بچه رو تو شکمش نشونمون داده...
بعد مامانبزرگم خیلى جدى برگشته میگه
فک کنم دختره، نگا چقد مو داره!!!!!
من برم بمیرم دیگه... =(((
_______________________________________________________________________
چــن وقــت پــیــشــا رفــتـه بــودیــم حــنــابــنــدونــه یــکــی از آشـنــاهــامون... بــعــد اونــجــا خــاهــره دومــاد بــلنــد شــد شــعــره مــخــصــوصــه حـنــابــنــدون بــخــونــه یــهــو نــه گــذاشــت نــه بــرداشــت بــرگــشــت گــفــت:
"عــروس حــنــاتــو بــرم / ســیــبــیـلــه ســیــاتــو بــرم" !!!!!
حــنـا :/
عــروس :|
ســیـبــیــلــه ســیــاه :-{{
یــعـنــی هــمـیــنــجــور مــیــز بــود کــه تــوســط مـهــمــونــا جــویــده مــیــشـد!!!!! D:
آشــنــائــه شــاعــره مــا داریــم؟!؟   
_______________________________________________________________________
دخدره رفته تو مدرسه کلی داد و حوار کرده تازه قبلشم کلی غلطای جور واجور کرده که ما تو خوابمونم تا حالا ندیدیم بعد اونوقت اردلان اومده مدرسه بهش میگه باورم نمیشد اینقد بد باشی !!!!!!!!! ما تا دس میکنیم می کنیم تو دماغمون دعوا میشه تو خونه سر اینکه بابام میگه بچه اس بزرگ کردی؟ بعد مامانم برمیگرده میگه از خونه بابام که نیاوردم بچه خودته . بعد من این وسط بی سرپرست میشم@@ و هیشکی مسئولیتمو به عهده نمیگیره!!!!
_______________________________________________________________________
دیشب بابام داره دعا میکنه میگه :
خدایا یک سال گذشت این بچه ادم نشد.
بالا غیرتا امسال یکم تو سرنوشتش تجدید نظر کن به جامعه ادمیت نزدیک بشه !!!!
فک و فامیله داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_______________________________________________________________________
به مخاطب خاصم اس دادم عزیزم چیکار میکنی؟
جواب داده: دارم شبکه سلامت نگاه میکنم. آخه کنترل تلویزیون ازم دوره حوصله ندارم بیارم.
من :‏|‏
بعد چند ثانیه دوباره من ;(
از دوستان خواهش میکنم برای شادی روحم دست به دعا بشید چون چند وقت دیگه به علت سوء تغذیه شدید تلف میشم.
همسر آینده است که من دارم؟؟!!
_______________________________________________________________________
به مامانم میگم حوصلم سر رفته؛میگه زیرشو کم کن:‏)مامانه من دارم‏?
_______________________________________________________________________
اینجا شیراز ما حال نداریم . اینم نمونه واقعیش
دیروز صبح ساعت 9.5 صبح زنگ زدم به خیاطی میگه مگر کله پاچه ای صبح به این زودی زنگ زدی؟؟
شیرازیای بی حال ما داریم؟؟؟
_______________________________________________________________________
2روز رفتم خونه آبجیم موندم زنگ زدم به بابام میگم:
هرجوری هست زودی برمیگردمالهی پدر دور سرت بگردم!
ن گذاشته ن برداشته میگه:
بیاااااااااا دوری کنیم از هممممم!
خداییش پدر وابسته س دارم من؟
_______________________________________________________________________
آغایه شب بى دغدغه وراحت وآسوده از صداى خواهرم لم داده بودم و فیض میبردم ازاین آرامش وسکوت که این خواهرم که کنارم نشسته بودیهو درمیادمیگه:آجىبرام یه تخت خواب میخرى?(قابل توجهتون داشتم جهیزیمومیخریدم آخه عروسى نزدیک بود)بایه لطافت خاص که سرچشمه همون آرامش بود میگم:نه آجى من چرا?بابایى برات میخره نه من!انگارکه منتظرهمین حرف باشه میزنه زیرگریه (صداش که صدانیست آژیرآمبولانسه)که دخترامردم براآجیهاشون تخت خواب میخرن بعدتو یه کارتون هم نمیندازى زیر پام,آخرشم یکى زدتو سرم که تاچند ثانیه گیج میزدم
این من بودم:-\
ایناافرادحاضروبیننده:-)
اینام دخترامردم=-O
نه خداییش این آسایش وزندگیه که من دارم? هرکى که ازاین مصیبتا داره تو خونش بزنه
_______________________________________________________________________
هرموقع بابام میگه بیادوکلمه حرف حساب بزنیم،ازنمره8گرفتم تااون روزی که به خاطر لش بازی رفتم پادفتر یا اون روزی که بامخاطب خاصم توخیابون باهم بودیم میادجلو چشم................................
همچین بابای شکنجه گری دارم............
_______________________________________________________________________
پسرخاله ام کلاس اول که بود یه چن بار معلمشون از خواب بیدارش کرد، شاکی شد گذاشت رفت بیرون کلاس!.. معلمه ازش پرسید گفت کجا میری!.. گفت میرم یه آبی به صورتم بزنم، تو درستو بده ..
حالا امسال رفته کلاس دوّم..
منتظرم ببینم پیشرفتش در چه حد بوده امسال
_______________________________________________________________________
ب بابام میگم:بابا کی میریم چهلستونو ببینیم؟؟؟
برگشته میگه:هروقت ورودیش رایگان شد....
بهش میگم:خب کی میریم مصر؟؟؟(یکی از روستاهای اصفهان تو خوروبیابانک)
میگه:تو خودت شتری میخوای بری مصر شترسواری؟؟؟بعدم رو ب مامانم میگه:خانوم فک کن شتر رو شتر بشینه خخخخخخخخخخخ...
بعدم هر دوشون زدن زیرخنده....
من موندم چرا منو نمیبرن ماه عسل؟؟؟خب منم مامان بابام پدر ومادرواقعیم نیستن...همش باید سرطانی ومعلول ببرن؟؟؟ایششششششش
_______________________________________________________________________

***صرفن جهت خنده***
دو روز پیش خالم اینا اومدن افطاری خونه ما.
این خاله ما یه دختر داره که تو ازدواج شانس نداره !هر دفعه خواستگار میاد یه جوری میپره!
من ک فهمیدم نیم ساعت دیگه میرسن به خونه اطلاع دادم بگن من مشهدم و در جا از خونه زدم بیرون!
وقتی ک رسدن خونمون به گوشی دختر خالم زنگ زدم گفتم
سلام من الان مشهدم نایب و زیاره شما بعد ی کم احوال پرسی گفتم گوشیمو سمت حرم میگیرم دعا هاتو بکن
گف باشه!
درجا گذاشتم رو ضبط گوشیمو ببینم چی میگه؟:D
اینم از سخنانش^_^:
سلام امام رضا جونم خوبی؟امام رضا من ی مشکل بزرگ دارم خواهش میکنم حلش کن!هرچی خواستگار دارم همشون میپرن!
ازت ی درخواست دارم.یه ادم با شخصیت و خوب نصیب من بکنی!
عاغا اینو ضبط کردم بدو رفتم خونه!
دختر خالم که درو باز کرد همونجا ی سکته ناقص کرد!^_^
وقتی نشستیم هی اشاره میکرد نگیا نگیا!
من:d
سر سفره گفتم میخوام ی دعا قبل غذا خوردن بزارم بگید امین^_^
بقیه هم خیال کردن واقعا دعا هستش!
صدای ضبط شده رو گذاشتم!....
در یک لحظه خونه رفت هوا!!!!
خالم اینا که داشتن سفره رو میجویدن.خونواده ما هم به زور داشن خودشونو نگه میداشتن!^_^
که ی دفعه همشون شروع کردن ب خنیدیدن=))
جاتون خالی خیلی کیف داد^_^
_______________________________________________________________________


کلمات و مطالب مرتبط با بخش خنده دار این فک و فامیل ما داریم جدید :
  • فک و فامبل
  • فک و فامیل ما داریم
  • فامیل
  • نوشته های خنده دار

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد