پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

خاطرات خنده دار جدید

خاطرات خنده دار جدید





(چن شب پیش من اینجوری ضایع شدم)
بدترین حس ضایع شدن اینه ک داخل ی جمع 100نفری نشستی بعدیکی ازآشناهاتون میاد طرفت بعدش توبلندمیشی ک بهش دست بدی دستتویهومیبری جلوولی اون ب نفرکناریت دست میده حالاتواون لحظه همه هم دارن تورونگامیکنن;(
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
دیــروز داداش ِ 12 سـالم دیـر اومـَد خـونه مَنـم خـواسـتم تریـپ بزرگـی بردارَم
گُفـتم ; ایـن چـه وقـت ِ خـونه اومـدنـه؟؟؟؟؟؟
برگشـت گُفـت ; تـو هـر وخ دَمـای دهـنتو فـهمیـدی بیـا بـا مـن حـرف بـزن†
مـن; ;l  
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
غا دیشب تومادرانه دیدیدوقتی چش سفید(رها) ب هوش اومد دکترا مریض بغلیو ک داشتن بهش شوک میزدن ول کردن، فقط میخاستم بدونم مرد یا زنده موند همونجوری ولش کردن بدبختو گناه داشت خو
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
آغا پسرعمه ما تعریف میکرد که شب بیس و یکم احیا بودیم°از تو زنونه داد زدن مفاتیح بدین°دوست ما شنید که میگن نباتی(ابنبات قیچی††) بدین†خلاصه گفتن نباتی نداریم که† این انسان شریفم میره به مسئول ابدارخونه میگه از زنونه میگن نباتی بدین††این حاجی بنده خدام میگه;خو نباتی میخوان چیکار؟؟چاییو با قند بخورن دیگه††††و بلند میشه میره به مسئول زنونه میگه; حاج خانوم نباتی میخواین چیکار؟؟؟با قند بخورن دیگه†††
این حاج خانومم که از تاخیر اقایون کلافه بوده جیغ میزنه میگه;کی نبتی خواس؟؟؟؟میگم چارتا مفاتیح بدین†††††
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
اغا یه قسمت مستربین بودا میخواست نقاشی بکشه رنگ نداشت بعد باوسایل رنگ درست میکزد یادتونه؟
من به صدق موضوع ایمان آوردم0_o
پارسال معلم هنرگفته بود ابر وبا بکشید یکی از بچه ها یه ابروباد اورده بود که به سینی چسپیده بود†
معلم پرسید چرا چسبیده؟میگه;آخه توخونه رنگ نداشتیم رفتم چند تا میوه روله کردم رنگ به دست آوردم†0_0
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
دیروز با دوستم توهوای 45درجه داریم میریم بیرون هرچی بهش میگم کولر ماشین رو بزن دارم مینیرم ازگرما زبون روزه میگه اگه کولر بزنم صدا میپیچهتو ماشین تمرکزم بهم میخوره تصادف میکنم
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
یعنی من فکریمااااااااااااااا این رهائه اینقدررررررر خیره سره چرا یه پس گردنیه نمیخوره حالا اینم نه یه اوردنگی حالا اینم نه یه تو دهنی حالا اینم نههههههه یه ویشگون که میتونه نههههههه؟؟؟
بابا من مردم از بس حرص خوردم این اینقدر راحت باباشو میچزونه اونم کارش نداره
به افتخار اردلان جون
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
آغا یکی از استادامون دکترای برق قدرت داره فقط درسای تئوری بر میداره هفته پیش رفتیم بهش گفتیم که استاد تروخدا کارگاه تابلو برقم بردار خودمونمو کشتیم ولی قبول نکرد گفتیم استاد آخه چرا کارگاه برنمیداری گفت راستش از برق میترسم
ما 0[0
ادیسون @[@
انجمن مهندسین برق;||||
حالا بهش گفتیم پس چرا برق خوندی میدونین چی گفت عایا؟؟
گفت چون میگفتم اسم مهندس و دکترای برق کلاس داره پز میدم باهاش†††
و همچنان ما;||||
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
یه دفعه تو هوای برفی یه دافی رو تو خیابون سوار کردم، آخرش بهم گفت مرسی که جای شماره بهم امنیت دادی ° گفتم شماره چیه خانم کرایت میشه 5 تومن†††††
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
دیشب رفتم یکم کلم پلو(بله ما شیرازیم حرفی داری؟) بدم همسایمون رفتم دم درشون زنگ زدم ،
همسایمون از پشت آیفون ; کیه ؟
من; کلم پلو
همسایمون ;)))))))))))))
من;((((((((((
شوهرم;خاک تو سرت کلم
بازم من;((((((((
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
آغا ی بار رفته بودیم عروسی ولی چون زود رفته بودیم مهمونا خیلی کم بودن منو پسرخالمم شروع کردیم به خوردن میوه شیرنیای میزا وقتی رسیدیم به میز پنجمی میوه شیرینیای اونم خفه کنیم که مامانم زنگ زد گفت مهدی طرف خانوما همه دارن از دوربین شما رو میبینن و بهتون میخندن بسه برین بشینین آبرومونو بردین
منو پسرخالم;(((
خانوما;)))))))))
خو چیه به وضع اقتصادی پدرمون کمک کردیم
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
مخاطب خاصم بهم اس داده با این مضمون
دوستت دارم روانی بگو بگو با من میمونی
دوستت دارم کصافط اخه تو داری اره لیاقت
ای خداااااااااااااااااااا اخه من چیکار کنم این دوستت دارمشو کجای دلم بزارم این فحش هاشو کجای دلم بزارم ای خدااااااااااااااااااااااااا
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
کی آلسکا خورده؟ خداییش الان تو بهترین لیوانا و با بهترین شربتا هم که باشه به پای یه دونه از اون السکاهای بچگی تواون لیوانای کوچیک نمیرسه°° قبول داری
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
عاغا ی روز یکی بهم گفت خیلی دوست دارم
منم که ذوق مرگ شده بودم^-^
خواستم سفره ی دلمو باز کنم بگم که منم ازت خوشم میادو دوست دارم
که گفت آجی جونم
آخه این چیه پسرا یاد گرفتن را به را به همه میگن آجی ;|||||||
چرا با احساسات آدم کشتی میگیرن له میکنن بدبختو††††o-O °°°°°°والا†††
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
تمام دغدغه ی من سر سفره افطار اینکه موقع خوردن خاکشیر تند تند همش بزنم تا ته نشین نشه؛لامصب استرسش از کنکور بدتره
اصلا یه وضعیه 

_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد