پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید غمناک

اس ام اس جدید غمناک

کاش ما ادم ها هم مثل گربه ها باچند لحظه بوکشیدن میفهمیدیم که هر اشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره***
_________________________________________________________
بیچاره من**** کسی را پاشویه میکردم که از تب دیگری میسوخت******¡¡¡¡¡¡¡
_________________________________________________________
شب است
کلنجار میروم*****
با خودم 
با دلتنگیهایم****

با قلبِ لِه شده ام***

با غُرورِ شکسته ام****

سراغش را بگیرم** ***

نگیرم**
بگیرم** ***

نگیرم*****

نزدیکِ صبح است** ***

دل را به دریا زدم*****

مشترکِ موردِ نظر
در حالِ مکالمه میباشد¡¡¡¡   
_________________________________________________________
آه° باز هم داستان تنهایی***
تاکجای این زندگی باید رفت؛به امید آنکه***
تاشقایق هست زندگی باید کرد؟
_________________________________________________________
آﺩﻡ ﺧﺎﺻﻲ ﻧﻴﺴﺘﻢ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﻲ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﻓﻘﻂ ﺣﺲ ﺧﺎﺻﻲ ﺩﺍﺭﻡ
ﺻﺒﻮﺭﻡ ﻭ ﻋﺠﻮﻝ*** ﺳﻨﮕﻴﻦ*** ﻣﻐﺮﻭﺭ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻛﺴﻲ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﻤﻴﺪﻡ***
ﺣﻮﺍﻟﻲ ﻣﺎ ﺗﻮﻗﻒ ﻣﻤﻨﻮﻉﺍﺳﺖ
_________________________________________________________
تنهایی یعنی جمع دوستایی هم نباشه که حداقل پیششون گریه کنی****
_________________________________________________________
خاطرات تو از یاد من نمیره***
کسی دیگه عشقُ یاد من نمیده¡
مرور میکنم من خاطراتُ° تا دلم بگیره° یا دلم بمیره¡
_________________________________________________________
گاهی اونقد تنهایی ***
اونقد دلت گرفته **
نه میتونی به کسی بگی**
نه میشه تو دلت نگه داری****
و نه بغضت ارومت میکنه ***
اما میشه یه دعایی کرد : خدا یا هیچ کسو مثل من اینجوری تنها نکن*
_________________________________________________________
تنها بودن چ قشنگه
وقتی هیچکسو نداری
وقتی با ی بغض کهنه
شونه هاشو کم میاری***
_________________________________________________________
نگران اشک‌هایم نباش ¡
از لبخندم بترس
که معنایش اشک‌های فردای توست************¡
_________________________________________________________
دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا ¡
_________________________________________________________

یک بار که تنها بمانی
یک بار که بشکند ****دلت°
غرورت°
اعتمادت°
****همین یک بار ها کافیست
تا یک عمر****از پشت نگاهی ترک خورده
به آدمها بنگری¡
و انقدر تیز و برنده میشوی که
باید تابلوی ورود ممنوع را
به خودت نصب کنی***¡
_________________________________________________________

انـقـضای خــاص بــودنـت بـه پـایـان رسـیـد***
دیـگـه بـه تــو فکـر نـمـیـکـنـم
گـنـاه اســت ¡¡
چـشم داشتـن بـه مال غـریـبـه ها ***
_________________________________________________________

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد