پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

معلممون کامپیوترای کارگاه مونو شبکه کرده بود داشت درس میداد،بعد وسط درس دادن برگشته میگه:بچه ها شما اینجوری متوجه نمیشید،باید خودتون کارکنید؛خب حالا اینجارو متوجه شدید؟؟
چیزی نگم بهتره..

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خــــــــاک تو سر اونــــی که مــیدونه
با یــه اس ام اس یا زنگــش
میتــونه کــل حالتــــو عــوض کــنه
امــا اینــو دریــــغ میــکــنه ازت !
خــــــــــــــ
ــــــــاک .................... 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کاش من سه تا بودم یکی رو میفرستادم دانشگاه یکی رو سر کار خودمم تو خونه میخوابیدم!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

رفتم تو یه سایتی بهد یه صفحه باز شد بالاش نوشته بود لطفا این صفحه را نخوانید مشتاق شدم ببینم چیه.......هیچی دیگه از همون صفحه های جایزه برنده شدید خودمون بود !!!!!!!!!!!!!!! گول خوردم......

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یادمه دوم راهنمایی بودم رفته جلو تخته سیا ادای ناظمو در اوردم بهد ناظم رسید خعلی تر و تمیز کچهارو خورد کرد رو مغنه ام منم خیلی شیک و مجلسی یه لگد به پاش.........
بهد اون موهامو کشید
منم یه سیلی بیخ گوشش
اونم دکمه های مانتومو کند
منم زدم شیشه کلاسو خورد کردم
البته این فانتزیم بود........وگرنه با اون هیکل ریزه میزم الان زنده نبودم
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کیا مث من تا میرسن خونه .....دنبال شارژر گوشیشونن!!؟؟؟؟؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به همین Alt+Ctrl+Del قسم دیروز توتاکسی، بغل دستیم ( ایستک ب روتون ) شیکمش صدا داد !
نگاهم میکنه میگه آقا؟؟؟؟؟
منم هول شدم گفتم نترس نشنیدم
من @_@
نتانیا بو *_*
رئیس حقوق بشر #_#
.
.
.
آغا من میرم با افق مچ بندازم...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


مورد داشتیم دختره با کیلیپس وایساده بوده جلو ساختمون کشف پرندگان عجیب الخلقه، همون جا گرفتن به عنوان "کفتر کیلیپس به سر" ثبتش کردن...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خونه نشسته بودیم دیدم برادر خانمم داره حرفای بد یاد دخترم میده.میگم زشته یادش نده برگشته خیلی ریلکس زل زده تو چشمام و میگه یموقع لازمش میشه و نمیخوام کم بیاره
ینی استدلال در حد تیم ملی

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ای بدم از این پسرهای دختر نمایی ک وقتی ی دختر خوشگل تر از خودشون میبینن؛همچین فس فس میکنن ک آدم واقعا شک میکنه ک این موجود پسره یا دختر.

ینی حسادت تا این حد؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد