پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

اینم یه تست روانشناسی برای دختر خانوما

1-با دوست پسر خود طبق فاصله ی قانونی روی نیمکت پارک نشستید که منکرات میاد بالای سرتون
الف) دوست پسرتون بلند می شه ومیگه : " مگه از روی نعش من رد شید بزارم زیدمو ببرید "
ب) دوست پسرتون فرار می کنه و شما هم جز فرار راه دیگه ای ندارید
ج) دوست پسرتون فریاد می کشه دست از سرم بردار بابا من زن و بچه دارم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺣﺲ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ !!!!

ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ

ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ببینم تو رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
دیدمت برووووووووووووو!!!
.
تیکه دهه 60 هاااا دم دبیرستان دخترانه!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

جاتون خالی شب عاشورا با گودزیلامون (برادرزادم ) و مامانش (زن داداشم )رفته بودیم هیئت موقع شام ،جاتون خالی قرمه سبزی داشتن یهو غذا تو گلوم گیر کرد بعد زن داداشم گفت چون ماست و نوشابه نیست غذا تو گلوی آدم گیر میکنه ، فکر می کنین گودزیلامون تو اون لحظه چی گفت ؟
به مامانش گفت مگه عروسی باباته که ماست و نوشابه داشته باشن !
باور کنید فقط 4 سالشه قربونش برم ولی مربی گودزیلاهایه ، درسشون میده ها !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مخاطب خاصمون برا خواهرگودزیلام هندونه قاچ کرده بهش داده حالا هرشب میگه اون منو میخواد پات رو از زندگیم بکش بیرون!!!
بهش میگم اون نقش باباتو داره بفهم...
میگه نخیر عشقه منه!!!

من دیگه حرفی ندارم

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من یه دوستی دارم پسر خوبیه فقط کمی بعضی وقتا خنگوله
یه بار در خونشونو زد دید کسی نیست از دیوار رفت بالا اشتباهی افتاد خونه همسایشون ، اونا هم تو حیاط نشستن ، برگشته به اونا گفته شما توی خونه ما چیکار میکنین؟؟؟؟
یه بارم رفت WC اشتباهی پیرهنشه در آورد
غیبت نمیکنما الان پیشمه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

شما فکر می کنید قبل از اختراع عظیم پ ن پ زندگی روی کره زمین دقیقا چه شکلی بوده

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مرد واقعی مردیه که
یه زن رو بخاطر زیبایش نخواد
اونو بخاطر زیبا شدن زندگیش بخواد
همچین مردی داریییییم ؟ نه واقعا داریییییییییم ؟
ملتم چه توقعاتی از مردا دارن.
والاااااااا...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

شمام مث من وقتی زیست میخوندین فک میکردین علایم انواع و اقسام امراض رو دارین
من که یه بار کلا خودمو باختم داشتم گریه میکردم مامانم اومد که دختر چته گفتم مامان من زیاد زنده نمیمونم سرطان گرفتم!!!!مامانم گف کوفت و زهرمار بمیری ایشالا!! این زیستتون کی تموم میشه؟؟؟:)اصن یه وضی بود....

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

هر وقت میخوام غذا درست کنم و دارم موادشو آماده میکنم مامانم میاد میگه زیاده کمترش کن..یا اگه خودش هم بخواد غذا درست کنه خـــیــــــــلی کم درست میکنه. ولی سر سفره
از همه بیشتر میخوره و گاهی حق بقیه رو هم میخوره :||||||||||||||
خب مامانم تو که میخوای زیاد بخوری پس چرا میگی کم درست کنم؟!!!!!
اینم در مقابل کسایی که میگن اگه غذا سر سفره کم باشه این مامانا هستن که میگن اشتها نداریم... :|||

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به سلامتیِ خودمون که موقع عکس گرفتن کسی کنارمون نمی ایسته تا کوتاهیش زیاد به چش نیاد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد