پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک خنده دار

والا مام زدیم به سیم آخر ولی قبلش یکی سیم آخرو زده بود به برق ! :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خستــه‌ ام!
خــیــــــــــــلــی خستــه!
بــه مــن جــایــی بــدهیــد،
مــی‌خــواهــم بخــوابــم!
یــک تخــت ِ خــالــی،
یــک دنیــای ِ خــالــی،
یــک قلــب ِ خــالــی...! 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز با مخاطب خاصم ساعت 5بعدازظهر قرار داشتم.سر ساعت پنجم اونجا بودم ولی دیدم اون نیس.بهش زنگ زدم گفت توراهم.منم برای اینکه خجالت نکشه گفتم منم تو راهم.
نزدیک نیم ساعت منتظر موندم بازم نیومد.خواستم بهش زنگ بزنم دیدم شارژ ندارم.رفتم از مغازه شارژ بگیرم وقتی برگشتم دیدم با قیافه عصبانی وایستاده......
رفتم جل. گفتم سلام.......
با پررویی تمام گفت:چه سلامی.نیم ساعته منو اینجا کاشتی.فکر کردی من وقتمو از سر راه اوردم.من دوست بد قولی مثل تو نمی خوام.کاشکی با ارسلان به هم نمی زدم.برو گمشو با اون قیافت.دیگه نمی خوام ببینمت.تو لیاقت منو نداری.........
من:)(@@@

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ما ی پسر عمو داریم دختر همسایشونو دوس داش،، ی روز ی نامه با کلی حرف آشقونه و فدایت شوم نوش براش و برد انداخت تو صندوق پستشون ،، شانس بد این،، پدره دختره صندوق و باز میکنه و نامه رو میخونه ..جالب اینجاس تو نامه نوشته بود..هروقت خوندی پشت درتون جوابشو بده...پدرم درو باز میکنه..... و هیچی دیگه پس شد آنچه ک باید میشد..الانم میخوام برم بیمارستان بخش شکستگی دست و پا ی سر بزنم بش ..

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پسر:بابا خونمون جن داره؟؟؟؟
پدر:نه پسرم.کی همچین حرفی زده؟؟؟؟؟؟؟؟
پسر:خدمتکارمون می گفت.
پدر:وسایلتو جمع کن بریم.....
پسر:چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پدر:چون ما اصلا خدمتکار نداریم........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگه یه روزی من مردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا نکنه! نیگا چه پیگیرم هست!!!
مرده شور ریختتو ببرن.خجالتم نمیکشه!
حلوا نخورده ای؟ آخه حلوای من خوردن داره؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آهنگ پژمان جمشیدی به نام سوت پایان !!!
به سلامتی پژمان جمشیدی که ثابت کرد هنر نزد پرسپولیسیان هست و بس.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اقا دیگه کار از ابرو برداشتنو؛شلوار قرمز پوشیدنو؛گوشواره انداختن پسرا گذشته؛امروز یه پسر رو
دیدم وسط دعوا داشت جیغ میزد!!!!! :))))))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز تو خیابون یه دختره رو دیدم اندازه ی یه پسر آرایش کرده بود !والا خجالتم خوب چیزیه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگر دیوید بکام اسم پسرش را می گذاشت "ایام"، صداش می کردند ایام بکام، اون هم کلی حال می کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد