پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

بیشرف این کودک درونم به ندای درونم شماره داده!!:/

دنیایی شده ها.........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پشت چراغ قرمزبودم: که حواسم رفت پیشه پسرکوچولویی که توماشین بغلی بود یادفیلماافتادم واسش دست تکون دادم اون نامردم دستشوکردتودماغش مالیدبه شیشه منکه گفته بودم این احساسی شدناواسه فیلماس شومابگیدنه . .  

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

میدونی من چرا به دخترا نیگا میکنم؟نه اشتباه گفتی خب اون بنده خدا یه ساعت ارایش کرده اگه نگانکنم دلش میشکنه خو<<<حال کردی فداکاریو

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دهه شصتیا یادتونه
اون موقع که نه اینترنت بود نه پلی استیشن نه پی سی و نه هیچ چیز دیگه
یه خودکار می دادن دستمون با یه روزنامه میگفتن:
هرچی حرف مثلا ” ز ” دیدی دورش خط بکش
ما هم دوسه ساعت مشغول بودیم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مورد داشتیم که طرف, شاگرد تنبل بوده ... بعد, سر کلاس دانشگاه, صدای استاد رو ضبط میکرده و شبا به عنوان لالایی گوش میداده ... !!!
یه هفته قبل از امتحان, استاد گفته که فقط از توضیحات سر کلاس, امتحان میگیرم ... !!! بعد طرف 19.5 شده ...
اونوقت نمره ی شاگرد اول کلاس کمتر از این شده ... !!!

من که تصمیم خودمو گرفتم .... شما هم اگه رکوردر ندارین همین امروز بخرین ... !!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اسامی جن ها:
زعفر،مازر، کمطم، قسوره، طیکل...
قبیله های جن ها:
بنی القماقم، بنی الدهمان، بنی القیعان.
و هنگام خواندن اسم هایشان صدایت را می شنوند فورا به سراغتان می آیند...
لحظات خوشی را برایتان آرزومندم...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

شمام تو خونتون همونی هستید که باعث می شه پول آب برق تلفن عوارض شهراداری و دیگر قبوض زیاد بیان؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امتحان داشتم سر جلسه نشسته بودم که یهو ی مراقب اومد از اونا که خودشو میگیره حس میکنه خیلی تیزه منم گفتم باید حالشو بگیرم:
برگه هارو دادن: اسممو نوشتم بعد شروع کردم کف دستمو نگاه کردم بعد جواب میدادم ی ربع همین کارو کردم که یهو دیدم اومد مچمو گرفت منم دستمو محکم مشت کردم اون میگفت باز کن منم باز نمیکردم همینجور پیش رفت تا مدیر اومد بعد گفت باز کن ببینم منم باز کردم دیدن کف دستم هیچی نی خودشون در حد مرگ مغزی پیش رفتن منم ول کردن یه همچین استعدادی بودم که از دس رفتمااااا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار



یـارو اومده بانـک ملـی بـازار ، 4 تا چـک دستشـه کـه مجموعـش از150ملیـون بیشتره،
اونوقـت تـا لبـه ی بـاجـه میرسـه، اول میپرسـه یـارانه مـا را واریـز کـردن؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یـه ساندویـچ خریـدم، روش با فونـت 36 نوشتـه با سـس یـک نفـره ی رایـگان!
انگـار مثـلا بلیـط سفـر به پاریـس گـذاشتـه باشـه تـوش:|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یسریام هستن وقتی میخندن میرن رو سایلنت
دهنشون قد دهن تمساح باز میشه و فقط ازش هوا میاد بیرون
آدم یاد سشوار بی صدا میافته :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

+ دوســتـای شمــا هــم
بـه هــوای یــادگــاری وســایلتــون و صــاحـاب مـیشــن ...؟ یـا فقــط
مـنــه فــلک زده اینــجوریــم ...؟ +

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد