پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار جدید

من هر وقت حس درس خوندن بهم دست میده ، ۵ دقیقه دراز می کشم برطرف میشه!!!
.
.
.
زنگ زدم خونه خواهرم ، خواهرزاده ۹ سالم گوشیو برداشته بهش گفتم
امروز کلاسای مدرسه چطور بودن !؟
گفت : اِی بد نبود ، خوب بود ..
منتهی خانم کلاس دوممون خیلی خوشگلتر و ملوس تر بود !
ولی این یکی زیاد خوشگل نیست ، اما هیکلش عالیه …
بعد این داستان ایمان آوردم حلال زاده به داییـش میـره 


 
.
.
.
جوک توپ خنده دار
به سلامتی اون دختری که وقتی تو خیابون یه لکسوس پشتش بوق میزنه توجه نمیکنه
سرشو میندازه پایین میگه فقط پراید عشقم و رد میشه اونوقت لکسوسه میاد از روش رد
میشه!!!! آخه کودن!!!هرکی برات بوق زد که نمیخواد بلندت کنه!!
شاید میخواد بگه حواستو جمع کنی که داره با سرعت میاد
.
.
.
نحوه ی جستجوی دخترا و پسرا در گوگل *ورژن جدید*
پسرا : دانلود آهنگ اولماز اولماز افشین خان
دخترا : اون آهنگی که افشینخان توش ترکی میخونه و میگه توی این شهر همه میدونن
که تورو دوست دارم که تورو دوست دارم
افشین خان 
روبات های گوگل
.
.
.
اس ام اس خنده دار
.
.
.
قبول..!!
زیبا رویان وفا ندارند!!
اما تو چه مرگت بود میمون!!
 
.
.
.
تا توانی دلی به دست آور …
خشت و پیک و گشنیز دست منه
خخخخ
.
.
.
جوک خفن خنده دار
رویِ ابر نوشتم دوستَتـــ دارم ،باران بارید ،پرسیدم تعبیرش چیست؟
گفت: یعنی بشاش تو این حرفا ::)))..
.
.
.
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻧﺮﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ |:
ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎ ﻗﺎﻃﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﺼﺎﻓﻄﺎ |:
ﯾﮑﯽ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺷﺪﻩ
 )))
.
.
.
پسر عموم استاد دانشگاهه ، استاتوس داده…شاگردام ازم نمره میخوان چکار کنم؟
منم زیرش کامنت گذاشتم به عمه مون فکر کن…
تا حالا ۱۸۳ تا لایک گرفتم از دانشجوهاش
.
.
.
داداش هـــمه که مِثـــه ما شـــــاخ نیـستــن!!
مکالمه بین ۲ پسر فیس بوکی که خیلی باهم حال میکنن  )
.
.
.
بابام اومده میگه قانون جدید راهنمایی و رانندگی رو شنیدی ؟
گفتم: نه
گفت: تصویب کردن از این به بعد اونایی که بنزین نمی زنن
غلط میکنن ماشینو ببرن بیرون !
.
.
.
یه دوس دخدر مقوایی هـــم نداریم ؛ حداقل بذاریمش تو ماشین ببریمش ولن تاین بیرون آبــــرومون جلو دوسامون نره 
والا بغرعــآآن 
.
.
.
ﺑﺎ ﺍﯾـــﻦ ﻗﯿمتا ﺩﯾﮕــﻪ ﺍﺻﻠــﻦ
ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐـــﺮﺩﻥ ﻧﻤﯽ ﺻﺮﻓـــﻪ
ﺗﻨــﻬﺎ
ﺭﺍﻩ ﺑﻘـــﺎﯼ ﻧﺴﻞ، ﻫﻤــــﻮﻥ ﮔـــﺮﺩﻩ ﺍﻓﺸـــﺎﻧﯿﻪ ، والا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد