پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک جک های خیلی جدید

یه روز رفته بودم خونه ی عموم اینا.که یه دهه هشتادی داشتن.
همین طور نشسته بودم که دیدم گودزیلا در حین بازی کرن با تبلت یه چیزی از دماغش(از ذکر جزئیات معذورم) بیرون کشید و خورد.منم برگشتم بهش گفتم خوشمزست که گودزیلا یه لبخند ژکوند تحویلم داد و به ادامه ی کارش پرداخت.
به خدا اینا گودزیلا نیستن.گودزیلا خوراکش از اینا بهتره.دراکولان

.
.
.
.
فدای چشماتم!می دونی چرا؟

چون هر وقت بهش نگاه می کنم خودم رو توش می بینم.  
.

.

یارو زنگ زده به مبایلم میگه:سلام ببخشید امیرعلی؟
من:بعله خودم هستم.
یارو:ببخشید پس اشتباه زنگ زدم خداحافظ.

.

.

امروز معلم نداشتیم ما هم کلاسو رو سرمون گزاشته بودیم منم بقل در وایساده بودم در کلاس ما هم یه ذره گیر داره خلاصه انقدر سر و صدا کردیم که ناظممون اومد دم در هی در میزد میگفت درو باز کنید ماهم از پشت درو گرفته بودیم الکی میگفتیم واااای خانم ما این پشت گیر کردیم واااای حالا چه کار کنیم ؟ ناظممونم بدبخت تا اینو شنید گفت خون سرد باشید الان زنگ میزنم کلید ساز یهو خر خون کلاس داد زد نهههه خانم دروغ میگن درو از پشت گرفتن!!!!! وااااای ناظممون تا اینو شنید یه نعره ای زد هممون عین پشه چسبیدیم به دیوار الانم بنده با انظباط ۱۵ در خدمتتونم!!!

.

.

به مامانم میگم:بابا چرا اینقدر موقع خوردن غذا سرو صدا میکنه(همون ملچ ملوچ خودمون)میگه دندون نداره بیچاره.دندوناشو به خاطر خرج شماها فروخته!!!!!
دندونای بالایی بابام: icon neutral نوشته های جالب و خنده دار (۳)
دندونای پایینی بابام: :O
خوب مادر من بهونه بهتر نداشتی؟این چه حرفیه آخه؟

.

.

چندروزپیش یه استادجدبداومده بودواسمون!وقتی اومدتوی کلاس ربع ساعت اول من فکرمیکردم داره بهم لبخندمیزنه ومنم هی لبخنددل انگیزتحویلش دادم!نگوقیافش این مدلی بوده!اینوبعدازاون ربع ساعت فهمیدم!البته دیگه دیربودچون الان استاده فکرمیکنه من خل تشریف دارم!!!هی روزگار!!!!!!!!!!!!!!

.

.

دختــر داییــم ۴ســالشه اومــده میــگه : امیـــل ؟؟ بـاست نقــاشی تشیــدم!
مــن : عزیــزم بده ببیــنم!
دختــر داییــم : مــن ُ دوش دالی ؟؟
مــن : معــلومه جیــگر !!
دختـــر داییــم : خیــل ٍ خــب ! این تویی اینــم منم … اینــام بچــه هــامونن!!
مــن:)) پــس اون یــکی برگــه تو دستـت چیــه ؟؟
دختــر داییــم : اون ُ نیــشون نیــدم دیده!
مــن : چــرا اونــوخ ؟؟ چیــه مــگه ؟؟!
دختــر داییــم : این ُ آخــه باســه این تشیــدم اَده بم بگــی دوشــم ندالی بت بدم ولــی تو آرتمیــس ُ دوش دالــی دیده ؟؟
مــن: خخخخخ! آره دوش دالــم … حــالا نیشــون بده بیــنم چیه ؟؟
آرتمیــس : ایــن منــم دالــم گلیــه می تنــم … اینــم آرتیــن ٍ (داداشش) اینــم بــابــا و مــامــانمـن دالــن با تو دعــوا می تُنن چٍــلا آرتمیــس جـون ُ دوش ندالـــی ؟؟
مــن : مــن غــلط بکنــم تو رو دوس نداشــته باشــم ؟!
آرتمیـــس : امیــل ؟ میــذالی رو کچ ٍ دستــتم نقــاشی بتشــم ؟؟
مــن : بیــا بکش!
آرتمیـــس : خــاک تو ســلَم این که جــا ندالــه!! مــن شــوور ٍ شلختــه نمی خــوامـــااااا ؟؟!! نیــداش تن ! اینـا چیــه ؟؟! بذال بیــالم پاکشــون تُــنم عمــه جــون نَــده امیــل ٍ مــن ُ حــواست بش نیس!
مــن:|||
خــدایا اینــا بچــن ؟؟؟! دختـــر دایی زبــون بـازه دارم مــن ؟؟!!
” مــامــان چــرا می خنــدی الان ؟ بگــو به مــن

.

.

داداش ٍ ۵ســالم با بستــه پفــکش اومــده تو اتــاقم میــگه : امیـــر ؟! بیــا این بــرا تو !
مــن : مــرسی ! چی شده مهــربون شدی ؟؟ (نیــگا توش کــردم دیــدم هیچــی توش نی به جــز خــورده پفــک)
داداشــم : آخــه به خــدا گفــتم اگــه داداشیــم خــوب بشــه دیــگه اذیتــش نمی کنــم خــورده پفــکارو میــدم بش بخــوره (بعــدشم اومــد مــاچم کــرد رف )!
مــن:|
یعنـــی فحشــم می داد انقــد زورم نمی اومــد!!!
داداش ٍ دارم مـــن ؟؟؟

.

.

هنــوزم هستــن کســایی که زنـــگ می زنن مــزاحمــت میــشن و در جــواب ٍ شمــا ؟؟ گفــتنتــون می گــن : مــن ُ نمی شنـــاسی ؟؟؟
نســلشـون منقــرض نشــده لامصبـــا icon smile نوشته های جالب و خنده دار (۳)

.

.

تمام مکالمات من و بابام در طی سال:
«بیا ببین این گوشی من چشه
بزن اخبار گوش کنیم
بزن ۳
چراغا رو خاموش کن
خونه سرد شد کولرو خاموش کن
چشات درنیومد پای لپ تاپ؟»
اگر چیزی از قلم افتاده شما ادامه بدین!

.

.

نشسته بودم سر کلاس مامانم بهم اس داد: ۳۰۰ هزار تومن ترمی بابای بدبختت داره واسه دانشگاهت پول میده (آره شبانه س)اونوقت تو سر کلاس گوشیتو چک میکنی ببینی کی اس داده الاغ؟؟؟
محبت مادر و فرزندی یعنی این بیچاره,اونوقت برو پول بده پراید و پسته بخر!!!

.

.

یادش بخیر….
بچه که بودیم، گیر می دادیم که ببرمون پارک. بعد می بردنمون پارک به جای بازی کردن، بابام یک گوشه پارک پتو پهن می کرد به زور می گفت بگیرین بخوابین!!

.

.

.

.

دقت کردین سر هر موضوعی که تو خونه دعوا میشه نتیجه اینه
که تو زیاد میری اینترنت ؟؟؟

.

.

این همه پیش فامیل کلاس میذاشتیم ک نامزدمون چشاش آبیه واینا…..
تازه امروز بعد دوسال فهمیدم نامزدم لنز میذاشته!!!
……………………………………………………………………………………
ینی از کسی که روز اول شانسو تقسیم میکرده همین جا کمال تشکر رودارم!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد