پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه

می شود کمی بخندی به حوض آب ؟
میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه . . .

 

 

 

 

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !
چشم فراموش میکند اما دل هرگز !
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد . . .  

 

 

 

 

از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “ دوستت دارم ” است !

 

 

 

 

یادت برایم همانند قصه سیگار پیرمردیست که سالهاست میگوید نخ آخر است . . .

 

 

 

 

تو باشی زهر مار هم می چسبد !
امسال هم که سال مار است . . .

 

 

 

 

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . .

 

 

 

 

خیلی دوستت دارم ، ده تا !
مثل روزهای کودکی مان !
عمیق ، پاک و بسیــار . . .

 

 

 

 

نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !

 

 

 

 

بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرا روی زمین ببوسی !

 

 

 

 

با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !

 

 

 

 

کنارِ تو کودک میشوم
هر بار پیشِ تو هزار بار متولد میشوم !

 

 

 

 

هیچ کجا هم جاییست !
همانجاییست که بی تو میشود بود . . .

 

 

 

 

من یک فردم ؛ زوجم تو باش !

 

 

 

 

بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره ، فقط با نگاه گرمش بدون حتی گرفتن دستات میتونه قلبتو بوسه بارون کنه !

 

 

 

 

دوستت دارم ، همین ؛
این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ، حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !
بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی . . .

 

 

 

 

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

 

 

 

 

برایم مثل بهار می مانی
آمدنت را همیشه تحویل می گیرم . . .

 

 

 

 

با صداقت مینویسم من اسیر نازتم
گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم

 

 

 

 

چهار فصل که حرفه . . .
فصل پنجمی هست به نام تـو ، به هوای تـو . . .

 

 

 

 

بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم . . .

 

 

 

 

عشق یعنی طوری نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایی . . .

 

 

 

 

ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !

 

 

 

 

من تمام نمی شوم در عشق تو
ثانیه به ثانیه شروع می شوم !

 

 
اس ام اس عاشقانه
 

 

تو را دوست داشتن تنها کارِ من است !

 

 

 

 

باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “ دلم تنگ شده ” و “ دارم میام دنبالت ” بیشتر از چند ساعت نباشه . . .

 

 

 

 

به یادت هستم تا روزی که تابوتم همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد !

 

 

 

 

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد . . .
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

 

 
اسمس عاشقانه
 

 

دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است “رویای” تو را خواب ببیند . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد