پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار

پ ن پ های توپ و باحال

رفتیم بلیته کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده سید ریچارد

.
.
.
سر جلسه امتحان کتاب باز کرده بودم، مراقب میگ تقلب می کنی ؟! پَــ نَــ پَــ دارم نگاه می کنم اگه مطابقت نداره اطلاع بدم کتابو دوباره چاپ کنن  
.
.
.
حسینی بای دست پسره رو گرفته میگه با یاد چی میری کنکور بدی؟پسره میگه با یاد خدا…..پـَـَـ نــه پـَـَــــ بگه به یاد دوست دخترم میرم سر جلسه
.
.
.
پ ن پ های باحال
مگس کش دستمه.
مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن
.
.
.
رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!
بعد از ۱۰ دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
گفتم پَـــ نَ پَـــ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!
.
.
.
اس ام اس خنده دار
.
.
.
سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید
میگه پیاده میشی؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم…!!
.
.
.
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر
یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ خار داشته باشه..
.
.
.
جدیدترین پ ن پ های خنده دار
طوطی گرفتم
فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم
.
.
.
داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پَـــ نَ پَـــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!!
.
.
.
رفتم واسه استخدام,
یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!
.
.
.
میگم بابا… تصمیم رو گرفتم… می خوام زن بگیرم…
میگه میشناسیش؟ میگم آره..
میگه مجرده؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد