پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس توپ خنده دار 93


جوک خفن خنده دار اردیبهشت 92

آخر شب بود …
بهم یه اس ام اس داد که تحملش واسم سخت بود … منم واسش نوشتم :
GN Bye
اونم گفت شب خوش بای !
فک کرده بود منظورم از GN گود نایت هستش ولی بدبخت نمیدونست منظورم Go Nakhor بوده !
.
.
به حیف نون میگن والیبال چه ورزشیه ؟
میگه : مدل شدیدتر بازی “نزارین بادکنک زمین بخوره”   
.
.
یه هرکی بال دادیم اوج گرفت و جای تشکر رید رو سر خودمون !
.
.
ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﯾﺸﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ !
.
.
اعتراف می کنم بزرگترین لذت دوران بچگی من این بود که روزهای بارونی تو راه مدرسه با او چکمه طوسی پلاستیکی که تا زیر زانوم بود مثل خل ها از جاهایی رد می شدم که آب جمع شده و وقتی قابلیت چکمه هام رو می دیدم که تا عمق زیاد هم پام خیس نمیشه کلی کیف می کردم !
حس ماشین شاسی بلند بهم دست می داد …

.
.

جدیدترین جوک خنده دار
دو ماهه دارم هر شش ساعت یه بار دوتا آنتی هیستامین میندازم تو جیبام ولی بازم جیب ما به پول حساسیت داره !
.
.
دخترا تا وقتی لاک ناخنشون خشک نشده کاملا بی دفاع و بی خطرن …
.
.
از غضنفر میپرسن ۱۰تا جوجه داریم گربه ۶تاشونو میخوره ، چند تا باقی میمونه ؟
غضنفر میگه اون دیگه جاشونو یاد گرفته میاد بقیشونم میخوره !
.
.
اینایی که از تاکسی پیاده میشن
بعد تازه دستشونو میکنن تو این جیبشون
بعد دستشونو میکنن تو اون جیبشون
بعد بقیه جیباشونو میگردن
کیف پولشونو درمیارن و یه ۱۰هزار تومنی مثلن میدن به راننده تاکسی تا اون خوردش کنه ۹۵۰۰تومن بهشون پس بده رو باید تا هنوز حکم اعدام در مملکتمون ورنیفتاده توی میدون اصلیه شهر دار زد !
.
.

جوک و لطیفه 93
وقتی یکی جمله اش رو با “البته حرف شما میتن” شروع میکنه منتظر “اما”ی بعدش باشین که قراره در فاضلابو رو سرتون باز کنه !
.
.

اس ام اس خنده دار را در jojofun.blogsky.com بخوانید

.
.
یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ازش یه غول اومد بیرون بهم گفت آرزو کن ! گفتم یه خونه میخوام … گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !؟
خیلی منطقی بود لامصب …
.
.
یه چیزی !
برید کامپیوتر رو روشن کنید
یه آهنگ شاد بزارید
خب حالا برید jojofun.blogsky.comمه وُردتون رو بازکنید !
آها ! حالا اگه تونستید یه نامه غمگین به یه نفر بنویسید ، عمرا اگه بتونید !!!
اصغرجون اسکارو رد کن بیاد …
.
.
یه ماشین لباسشویى داریم انقدر تکون میخوره که بنده ى خدا همزمان هم لباس میشوره هم تو خونه قدم میزنه !
.
.
عاغا این چه وضعشه با این لباسای وارداتی !؟
به جون خودم یه شلوار خریدم که گوشی glx به زور تو جیبش جا میشه ! حالا خدارو شکر گوشیم آیفون یا اپل نیست وگرنه باید همیشه تو دستم باشه !!! حساب کنید که دیگه عجب شلوار بدیه …
.
.

جوک آخر خنده 93
اصن کارخونه ی رانی باید با شرکت جی ال ایکس همکاری کنه تا به آبمیوه بده بیرون که میوه ی تهش از قوطی بیاد بیرون به راحتی !
.
.
یه سوال فنی داشتم !!!
راننده تاکسی عزیزی که یه کاغذ گنده میزنی رو داشبرد ماشینت مبنی بر اینکه :
لطفا درب رو آهسته ببندید
لطفا با موبایل خودتون صحبت نکنید
کرایه خود را قبل از پیاده شدن آماده کنید
بحث سیاسی ممنوع ، اینجا مجلس نیست
موقع پیاده شدن به منتها علیه سمت راست خود نگاه کنید موتوری نیاد …
آقا راننده اجازه هست سوار بشیم ؟؟؟
.
.
تو فکرم یه نمایشگاه بزنم و نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بزارم !
.
.
گون از نسیم پرسید هوس سفر نداری ز غبار این بیابان ؟
نسیم هم برگشت با یه نگاهی عاقل اندر سفیه گفت : خبر از قیمت بلیطا داری شوما ؟ آر یو کیدینگ می ؟
.
.

اس ام اس آخر خنده
خوشبختی یعنی دمٍ پنجره واستی همینجوری که پسته میشکنی میخوری زُل بزنی به پرایدت که ندزدنش !
.
.
این روزا خرجم زیاد شده ، گرونی هم انقد بیداد میکنه …
جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ ، تازه سوالم میپرسه !

.
.

یادش بخیر. پوست پسته رو رو زمین سیمانی انقدر می کشیدیم تا داغ میشد بعد سریع می چسبوندیمش پشت گردن همکلاسیمون
یه همچین دانش آموزایی بویم ما دهه شصتیا
.
.

اس ام اس توپ 93
به همه میخندی
با همه دست میدی
دستتو میگیرم
دستمو پس میدی
اما من شادمهر نیستم، میزنمت صدای سگ بدی!!!
.
.
با دوستم تو صف عابر بانک وایستادیم یارو با موتور اومده بقلمون میگه عابر بانک سالمه؟
گفتم :پَ نَ پَ خرابه ما اینجا وایستادیم نوبتمون بشه با دکمه هاش اتل متل توتوله بازی کنیم

.
.
عاخه این چه وضشه دیگه؟!!!
مکالمات ما ها و دکترا:
– دکتر جون سرم درد میکنه….
-چیزی نیس عصبیه!!!
– اق دکتر زیر بغلم میخاره !!!
– عصبیه درس میشه
– داداش حالت خوبه؟!!!
– عصبیه عزیزم نگران نباش
– تو دکتری یا MP3 PLAYER ؟؟
– عصبیه گلم چیزیت نیس
– خو ادم کمی تا قسمتی حسابی ۷ سال تو اون دانشگاه یونجه خوردی یا قرص اعصاب؟!!!
ینی اون چوب بستنیا که میکنن تو حلق ملت با زاویه ۴۵ درجه تو حلق همچین دکترایی….
من دیگه برم قرص اعصاب بخورم….
.
.

اس ام اس خنده دار 93
تو کوچمون داشتم میرفتم دیدم یه اقایی برگشته میگه زنگ این خونه رو میزنی برام؟منم فردین…زنگیدم .(اونم ۲٫۳ بار) میگم کار دیگه ای نداری بدر جان ؟میگه چرا…………………فرار کن منم از این ور در میرم انقد دوییدم نفسم بالا نمیاد
.
.
ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺷﺎﻡ ﻣﻴﺨﻮﺭﺩﻡ ﻳﻪ ﺗﻴﮑﻪ ﺍﺯ ﺳﺎﻻﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﻫﻨﻢ
ﺁﻭﻳﺰﻭﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﻴﮕﻪ ﭼﻪ ﻭﺿﻊ ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﻧﻪ ! ؟
ﻣﮕﻪ ﺩﺍﺭﻯ ﻋﻠﻒ ﻣﻴﺨﻮﺭﻯ ! ؟
ﻣﻦ |:
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ )))
ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ : ))))))))))
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ))))
ﻫﻔﺖ ﺟﺪ ﻭ ﺁﺑﺎﺩﻡ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺧﺨﺨﺨﺦ ﮐﺮﺩﻥ !!!
.
.

جوک جدید
آقا داماد چه کارن؟
-هُلدِرن!
چه اسم با کلاسی یعنی‌ چی‌ اونوقت؟
.
.
.
.
-تو ایستگاه مترو مردم به زور هل میدن ، تا تو واگن جا شن )))))
.
.
یه دونه از این سوسکای ریزهرشب ساعت ۱۲ که میشه میاد رومیزم راه میره هی وامیسته بعد دوباره راه میره…نمیدونم کی می خواد این غرور لعنتیشو کنار بذاره و حرف دلشو بهم بزنه!
.
.
مخاطب خاص
.
.
.
.
.
.
.
تعویض با چاقاله یا گوجه سبز ))))
.
.

جوک باحال 93
بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم!
بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب…!
داشتم سکته میزدم سریع قطع کردم
سیم تلفنم کشیدم
رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم!
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم!! )))))
نابغه ای واسه خودم بودما…..
.
.
فندک چیست ؟
وسیله ای است برای روشن کردن سیگار که معمولا خراب نمیشود
بلکه توسط دوستی از دوست دیگر دودره میشود …
.
.
متاسفانه نسل اون دسته از افرادی که با یه شماره غریبه بهت اس میدن بعد ما در جواب مینویسیم شما؟ اونا هم در جواب مینویسن شوما نه تاید! هنوز منقرض نشده.کصااااافطاااا
.
.
اگه از همون کلاس اول ابتدایی یه دونه ۱۸+ به صفحه اول کتابای درسمون اضافه میکردن الان کلُهم اجمعین در انواع رشته ها، پروفسور بودیم
.
.
قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام
.
بعد به این نتیجه رسیدم ” خـُــوو لامصــب یکی دو تا نیستن که! ”
حالا قرار شده یه وَن بگیرم یکی یکی برم دنبالشون :v
والـــــــــا!!! ^_^
.
.

جوک و اس ام اس خنده دار
و خداوند زیر تختو آفرید که اتاقمون در عرض ۱۰ دقیقه جمع شه
.
.
دختره عکس گذاشته از خودش
بعد پسره خیلی ریلکس و غیورانه اومده زیرش کامنت گذاشته:
.
.
.
دماغ خودته یا لنــز گذاشتی!
.
.
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﭘﺴﺮی ﮐﻪ ﺑﻠﺪ ﺑﻮد ﭼﺠﻮری ﻣﺦ ﻫﻤﻪ دﺧﺘﺮا رو ﺑﺰﻧﻪ اﻣﺎ ﺑﻪ ﮐﺴﻲ ﯾﺎد ﻧﺪاد ﮐﻪ دﺳﺖ زﯾﺎد ﻧﺸﻪ . . .
.
.
مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدی است،بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم ، به دور سر من می چرخید
به خیالش قندم،
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود…
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد، آن مگس را کشتم… !
.
.

جوک و اس ام اس
و خداوند زمین و آسمان را آفرید و ساخت بقیه چیزها را به چین واگذار کرد!
.
.
اینجا ایران است یعنی :
ببخشید پرواز ۱۷:۴۵ چه ساعتی میشینه ؟
ببخشید اتوبوس ۹:۳۰ ساعت چند حرکت میکنه ؟
ببخشید کارت شارژ دو تومنی دارین ؟ چنده !؟
.
.
حدیث بنده خدایی : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است
که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است !
.
.
فامیلیمون رتبه کنکورش ۲۹۹ شد باباش واسش ۲۰۷ خرید ، ما ۹ شدیم بابامون واسمون ۱ هم نخرید..
.
.
بنده خدا میره ژاپن مسافرکشی میکنه ، هر کی سوار میشه
میگه وای تو که تازه پیاده شدی !!
.
.
غضنفر به دوست دخترش میگه میدونی‌ فرق تو با بز چیه؟
دوست دخترش قهر میکنه میره…
اونم داد میزنه بیا بابا …
فرقی‌ ندارین !
.
.

جوک خنده دار اردیبهشت 93
دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو
استاد !
.
.
یه ضرب المثل ایرانی هست که هیچی نمیگه
همینطور فقط زل میزنه تو چشات !
(۰-o)
.
.
تا حالا دقت کردین لذتی که در یاد دادن فحش به بچه های کوچیک هست ، در آموزش کامپیوتر و زبان و مسائل تاریخی نیست.. انقده حال میده )
.
.
خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست ………..
.
.

جوک توپ 93
موقع خواب :
بابام : گوشیارو کجا گذاشتی ؟
مامانم : بالا سرت !
بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟
مامانم : چونکه سرطانزاست !
یعنی عشق میچکه !!!
.
.
میگم میخوام برم سمت گیاهخواری ..
نظرت چیه ؟!
بابام : آفرین عزیزم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـُـز کمتره !!!
.
.

جوک و لطیفه خنده دار را در jojofun.blogsky.com بخوانید

.
.
عضنفر با حیف نون نشسته بودن
غضنفر : دو دوتا ؟
حیف نون : شش تا
غضنفر کمی فکر میکنه و میگه : اهان از اون راه رفتی !
.
.

جوک خنده دار
حیف نون میره آزمایش ژنتیک میده
میفهمه نمیتونه دایی بشه !
.
.
میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست !
ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه !
.
.
دانشمندان شهر حیف نون اینا کشق کردند
“انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند” !
.
.

اس ام اس خفن خنده دار
اینقد دوس دارم یه سری سوار هواپیما بشم, از مهماندار بپرسم که برا ناهار و دسشویی هم نگه می‌دارین؟!!

.
.

این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن که تو بچگی تا نقاشی هاشون رو رنگ میکردن از خط میزدن بیرون !
.
.
اعتراف می کنم به این سن که رسیدم هنوز وقتی میخوام از در خونه برم بیرون اگه جورابم سوراخ باشه عوضش می کنم با این فکر که اگر تصادف کردم و آمبولانس اومد و منو گذاشتن رو برانکارد و مردم دورم جمع شدن سوراخ جورابم ضایع نباشه …

.
.
این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک لاک می زنن وسطشم طرح میزنن خفن ، مینیاتور و نقش برجسته و … اما دست راستشون رو میبینی انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده …
اینا رو اذیت نکنید ، اینا دست چپشون ضعیفه !
.
.

اس ام اس باحال خنده دار
من ۱۱سالم بود فک میکردم یکی تو یخچال قایم شده چراغشو خاموش روشن میکنه !
بعد الان جوونای مملکت میان از شکست عشقی میخونن …
.
.
وقتی با یکی Cut میکنین ، یه جا Paste کنین بدبختو بابا … همینجوری ولش نکنین رو هوا !

.
.
یه قانون تو تهران هست که میگه اگه تو مسیری هستی که ترافیک نیست ، قطعا اشتباه اومدی !
.
.
بابای غضنفر مریض میشه غضنفر زنگ میزنه آمبولانس بیاد خانوادگی سوار آمبولانس میشن !
تو راه دکتر میپرسه مریض کیه ؟
غضنفر میگه حالش خوب نبود موند خونه …
.
.
میگن تو جهنم چهل تا دختر میارن می چینن جلوت بعد تو باید به تک تکشون یاد بدی چطوری پارک دوبل بزنن !
من رفتم توبه کنم !!!
.
.
طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت :
ازشون عکس بگیرید
عکس رو بهشون نشون ندید !
.
.
اس ام اس توپ خنده دار
فهمیدن علت اینکه یه دختر چرا قهر کرده از آشتی کردن باهاش سخت تره !!!
.
.
من بچه بودم آرزو داشتم مادربزرگم بزاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد