پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت 93

اس ام اس رمانتیک اردیبهشت ۹۲

تمام ثانیه های زندگی ام را می بخشم به تکرار شبی که رویای آغوش تو را بارها و بارها تعبیر کند !
.
.

پیامک رمانتیک 93
معجزه تویی اما رخ نمی دهی !

.
.
برای من هرشبِ بی تو یلداست
منی که زیر حافظِ چشمانت یادت را دانه دانه می کنم !  
.
.

اس ام اس عاشقانه را در jojofun.blogsky.com بخوانید

.
.
زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …
.
.
همیشه از فاصله ها گله داریم !
شاید یادمان رفت که در مشقهای کودکیمان برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود …
.
.
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ، هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است …
.
.
این آخرین قرار است ، دیگر بی قرارت نمی شوم …
.
.

پیامک عاشقانه 93
خدا را چه دیدی ؟
یک روز بیشتر
ساعتی
لحظه ای
با من بمان
شاید خنده ای پشت لب هایت
قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد …
.
.
این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد …
ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم !!!

.
.
چه زیبا می شود کسی وقتی بیاید که قرار نیست …
.
.
وقتی که تکیه گاه کسی باشی نباید پات سُر بخوره ، نه اینکه بترسی که خودت زمین می خوری ، نه …
بترسی از اینکه کسی که به تو تکیه کرده زمین بخوره و بشکنه …
.
.

اس ام اس محبت آمیز 93

یک شب کنار چشمِ تو کافی است تا سیاهی را از تمامِ رنگ ها بیشتر دوست بدارم !
.
.
وفاداری در عشق یعنی بعد از شب بخیر ، چشم ها را به روی هر چه کابوس است باید بست !
.
.
دلم یک فیلم بلند می خواهد !
یک واقعیت عاشقانه پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار …

.
.

بی ” تــو ”
هر شب
از خوابهایـم
صدای گریه می آید ..!
.
.
دلــــم یــــک دیــدار غیــــر منتظــــره می خواهــــد …
مــــن باشـم و یـک دنیــــا تــــو … ♥ ♥
.
.
خــــــواســتـــــــن ….
تـــــــوانــــستـــن نیــــــسـت !
هــر چــقــــــــدر فــــــراموش کــــردنِ تـــو را خــــواستــــــم ….
نـــــــتـــــوانـســتــــــــــم … !!!
.
.

اس ام اس عشقولانه 93
صبر کن عشـق زمین گیر شود،بعد برو
یا دل از دیدن تـــو سیـــــر شود،بعد برو
ای پرنـــده به کجـا؟! قدر دگـر صبـر بکن
آسمـان پـای پرت پیــــر شـود ، بعد برو
باش بــا دست خــــود آیینه را پاک بکـن
نکنــد آیـیـنه دلگـیــــر شــــود ، بعد برو
یک نفــر حسـرت لبخنـــد تو را می بارد
خنده کن عشق نمک گیر شود،بعد برو
خواب دیــدی شبی از راه ســوارت آمد
بـاش تا خواب تو تعبیـــر شـــود ، بعد برو

.
.

پرستوی من تویی
می آیی بهار میشوم ؛ می روی ، پاییزم
عادت کوچ را فراموش کن
بیا و نرو
بیا و به من کوچ کن و فصلِ مرا بهار باش تا همیشه …
.
.

اس ام اس رمانتیک را در jojofun.blogsky.com بخوانید

.
.
بن بست دنیاست برای من آغوشت …
اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !
.
.

اس ام اس عاشقانه 93
حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من ، تو خوب نیستی …
.
.
به تو که فکر میکنم جوانه میزند آرزوهایم …
.
.
باز هم “خیال” تو مرا “برداشت” !
کجا می برد نمی دانم ؟!
.
.

اس ام اس عشق و عاشقی
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم …
.
.
در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره …
.
.
تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند !
تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید …
.
.
نزدیکتر که بیایی ، زغالهای قلبم سُرخِ سرخ می شوند !
.
.
اس ام اس احساسی 93
شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک
او هواشناس است ، من عاشق !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد