پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس نیش و کنایه دار اردیبهشت 93

اس ام اس طعنه دار اردیبهشت 92

چه کسی برای عشقبازی من
شعر اتل متل خواند
که تو پا ورچیدی
* * *
داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود.
اما واقعیتش
نه ثانیه ای خوشی داشت
نه خاطره ای مرور کردنی،
و نه هیچ چیز دیگر!
فقط درد داشت…  
* * *
فقط برای دلخوشی!
جیب تمام مکالمه امروزت را گشتم.
به دنبال یک دوستت دارم الکی.
نبود که نبود…
اس ام اس کنایه دار جدید
* * *
هیــــــس !!!
آرام تر..
مگر سر اورده ای با این همه ســــــــَر و صـــــــــدا؟!…
برو..
هروقت دل آوردی برگرد..
* * *
اس ام اس تیکه دار را در jojofun.blogsky.com بخوانید
* * *
تو همان سنگـِ در جویبار روزگاری
و من
همان آب روان
هرچه و هرطور که میخواهی باش
من
کار خودم را خواهم کرد!
اس ام اس نیش دار جدید
* * *
با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …
با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !
یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …
مهم قصه ایست که تمام می شود !
* * *
سلام روزگار… چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم ..اگر بگذارند …
دارم خرده های دلم را…
چسب میزنم… راستی این دل … دل می شود ؟
* * *
تا قیامت هم خیانت کنم
باز حساب مان
پاک نمی شـــود!!!!
اس ام اس طعنه دار 93
* * *
نمی بخشمت
ولی فراموشت می کنم
همیشه به همین سادگی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .
* * *
روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم که خــودش رو ” جــــو ” گرفته !
دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ….!
* * *
مدتهاست
چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!
تا باران “عشـــــق” را
تجربـــــه نکنم!
دیگر توان مقابلـــــه با
تب و لرز
برایـــــم باقی نمانــــده است!!!
اس ام اس نیش و کنایه دار
* * *
خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن :
تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بــــــی لیــــــاقــــــت هــــــای عزیــــــــز !
لطفا برای رفتن یهـ ذره خلاقیت به خرج بدین … !
* * *
هی فلانی !
رفتن حق همه ی آدمهاست…
فقط خواستم بدونی ،
اگه مونده بودی..
*بهارم*قشنگ تر بـــود …
* * *
عزیزم اونی که با دیدنت ” کــــف ” میکنه دلستره نــــه مــــن ….:|
اس ام اس کنایه دار 93
* * *
کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!…
که حالا تلفن خوش خیالت تو را…
مشترک مورد نظر من میخواند…؟!
مورد نظر شاید…ولی مشترک…!؟
هه…گفتم که خوش خیال است…!!!
من + تو = محال
* * *
اس ام اس عاشقانه را در jojofun.blogsky.com بخوانید
* * *
حـرف حـق مـی زنـی عـزیـزم
ولـی بـایـد یـاد بـگـیـری
هـر حـقـیـقـتـی رو تـو صـورت طـرف مـقـابـل تـُف نـکـنـی
روح و روان آدمـا از هـر حـقـیـقـتـی عـزیـزتـره
اس ام اس تیکه دار 93
* * *
یــکی بــرای هــر نـــفــــس حــــوایـی دارد
و
دیگـــری هـــوایــی بــرای نــفــس هایـش نـــدارد !
 اس ام اس نیش دار 93
* * *
بـا اعصاب من بـازی نکن
بخـوام باهات بـازی کنــم شهربـازی میشی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد