پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار


نمیدونم چرا به گروه 5 + 1 نمیگن گروه ۶؟؟؟

مثلا میخوان بگن ما ریاضیمون خوبه؟؟
یا اون ۱ اخر اضافیه؟؟؟
والا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

سلام میگم این کوشا چند ساله آیینه دق ما بود حالا خوبه خودش نه تو کنکور قبول میشه نه بزرگ میشه نه زن میگیره ما رو باش سر کوفت کی رو میخوردیم:- D

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اعتراف می کنم که ابتدایی بودم واسه امتحان های ریاضی خودمو می زدم به دل درد تا مدرسه نرم !!چشتون روز بد نبینه یه روز بابام فهمید .

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


دیدید بعضی از نرم افزارها رو کرک میکنید آخرش یه پیغام میده و بابت خرید نسخه ازتون تشکر میکنه ؟ آدم از خجالت آب میشه !!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دخترخاله هام داشتن با هم حرف میزدن : فرناز گفت حالا که رابطه مون با آمریکا خوب شده و میخوایم رفت و آمد کنیم چی بپوشیم ؟؟؟ !!!
الناز گفت : فرناز !!! این چه حرفی بود زدی ؟؟؟
واقعا ازت ناامید شدم !!!
فکر کردی آمریکایی ها مثل ما ظاهر بینن ؟؟؟ هر چی دوس داری بپوش
من : :o

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

وصیت نامه جدیده دختران:
مرا در قبری به عمق 4متردفن کنید تاجا برای کلیپسم هم باشد!!!!!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دبیرای ما معیارشون برا درس خوندنمون وزنمونه :0 مثلا دبیر شیمی میگه یه دانش آموز رشته ی ریاضی تا اینجای سال باید دو کیلو کم کرده باشه :D
کیک هم نیست به این دبیر ما بگه عزیز من ما که فقط درس نمیخونیم که غذا هم میخوریم والا :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

همه جای دنیا مردم یک سوم عمرشونا خوابن حالا تو ایران مردم دو چهارم عمرشونا خوابن یک چهارمشا تو خواب و بیدارین یک چهارم بقیه را هم خوابشون میاد (یک چهارم آخر سر کلاس ریاضی و فیزیکه که نمیشه خوابید)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اینایی که تو فیلما نشون میدن طرف قبل از خواب "چشم بند"میبنده بعد خیلی ریلکس و راحت میخوابه حقیقته عایا؟؟؟ینی همچین آدمایی وجود خارجی هم دارن؟؟؟
والا من شبا دو دقیقه میرم زیر پتو احساس میکنم هرچی جن و روحه اومدن بالاسرم از ترس تا صبح چشم باز میخوابم!!!
:)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دقت کردین امسال سال تحصیلی چه قدر دیر میگذره ؟؟؟
پارسال این موقع ها سوم چهارم بهمن بود!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد