پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم ؟

داشتم یکی از کلیپ های لیدی گاگا رو میدیدم بابام گفت این چرا اینجوریه ؟ کیه این ؟
گفتم : لیدی گاگا !
زد پس کله ام گفت : خجالت بکش، یه کلیپ با هم دیدیم روت باز شد حرفای بی تربیتی میزنی ؟!
فک و فامیله داریم ؟
---------------------------------------------------
پسر داییم ۸سالشه ، استتوس زده : کسی فرکانس جدید نشنال جئوگرافیک نداره . . . ؟
من تا ۱۰سالگی جلو پنکه صدای اورانگتون درمیاوردم، اطرافیانم تشویقم میکردن
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------

بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !
من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !
بابام : شوخی میکنی… !؟
من : خودت سر شوخی رو باز کردی
فک و فامیله داریم ؟  

---------------------------------------------------

یه عمو دارم با قرآن میره خرید. به فروشنده میگه: دست رو قرآن بذار بگو چند خریدی…
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------
دیشب خونه مامان بزرگم بودیم . یه دختر دایی دارم به زور قدش دو وجبه و تازه ۶ سالش شده . دیدم یه گوشه نشسته بدجوریم تو فکره . رفتم بهش گفتم چی شده عزیزم ؟! گفت به نظر تو وقتی عاقد ازم پرسید آیا بامهریه ۱۳۸۵ ( سال تولدش ) سکه وکیلم من بگم با اجازه پدر و مادرو بزرگترا بله یا نه سریع بگم بله ؟!
راستی مزدا ۳ داشته باشه بهتره یا سانتافه ؟!
من :|
فامیل :|

نهاد حمایت از کودکان سازمان ملل :|
نسل سوخته :|

رویاهای بچگیم :|
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------

تلوزیون داشت مسابقات وزنه برداری نشون میداد !
من و داداشم هم داشتیم باهم حرف میزدیم !
بهداد سلیمی اومد بالایهویی بابام برگشت خیلی جدی گفت ساکت ! بزارید تمرکز کنه
من :|
داداشم : :|
مامانم: :|
بهداد سلیمی: :|
مخترع تلوزیون: :|
ادیسون توقبرش : :|
رضازاده کناردیوار : :|
ایرانسل حامی کاروان المپیک ایران : :|
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------
امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم ، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم : الو ، مامان خوبه ؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین ؟ خانواده خوبن ؟ ببخشید بجا نیاوردم ! :|
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------

بابام داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه ؟ بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه نوشته کچاپ ! بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود !!!
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------

دیشب مهمون داشتیم بابام کلی از لات بازیای خاله ی خدا بیامرزش میگفت و همرو کلی خندوند . . .
صبح که بیدار شد دیدم خیلی ناراحته ، گفتم چی شده بابا ؟
گفت : دیشب خالم اومد به خوابم ، توخواب بهم گفت ” اکبر گوه نخور ” !
:|
فک و فامیله داریم ؟

---------------------------------------------------

مادر بزرگم رفته تموم دوندون هاشو کشیده به جز یکیشو :|
میگم : چرا این یه دونه رو نکشیدی ؟!
میگه : میخوام با اون ؛ چادرمو بگیرم !
فک و فامیله داریم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد