پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس های تیکه دار ( طعنه دار)

من که نقاشی ام تعریفی ندارد
لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !

---------------------------------------------------

نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش
یادَت باشَـــــــــــــــــــــــد


این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی…

---------------------------------------------------

تمام شدن من پایان من نیست… آغاز بی لیاقتی توست  

---------------------------------------------------

تو سراپا ادعایی عزیزم …
انکار نکن !
عشقت را چشیدم ، طعم کشک میدهد !

---------------------------------------------------

این جماعت می گفتن اشک هایت را خرج رفتنش نکن !
راست می گفتن بی من تو مفت هم نمی ارزی . . .

---------------------------------------------------

علت سقوط ناگهانی من از چشم هایت را فقط باید در جعبه سیاه دلت جستجو کرد . . .

---------------------------------------------------

به بعضی رابطه ها باید “ زمان ” داد . . .
ادامه بعضی رابطه ها را نباید “ امان ” داد !

---------------------------------------------------

یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !

---------------------------------------------------

صدا …
دوربین …
حرکت …
باز هم برایم نقش بازی کن !

---------------------------------------------------

هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن

---------------------------------------------------
هنوز هم با منی ، خیالت راحت ، دارمت
تو را کنار سگ های وحشی دلم بسته ام !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد