پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

وحشنتاک ترین لحظه ها همون لحظه ایه که معلم داره درس میده بعد یهو ناظم میاد سر کلاس (یه مشت برگه هم دستشه) بعد بگه : اسم هرکسو خوندم بیاد کارنامشو بگیره

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من همیشه یه سوال تو زندگیم بوده که هیچ وقت به نتیجه نمیرسه :

این که ما 109 عنصر داریم یا 91 عنصر ؟  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من نمیدونم والا تو تهران از لندن بیشتر بارون میاد بعد بیشتر از صحرای عربستان با کم ابی مواجهیم...
یعنی ممکن عایا تو منابع ابی کشور هم اختلاص شده باشه؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮐﺸﻮ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺪﻩ
ﺩﺳﺘﺶ ﯾﻬﻮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﺷﺪﻩ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من به این موضوع پی بردم که دخترا سحر خیزن؟؟!

اخه کلاس صبح که ساعت8 شروع میشه وقتی پسرا وارد میشن همه هپلین
اما دخترا همشون ارایش کرده شیک و تمیز وارد میشن اخه ارایش کردن خودش یه دو ساعتی طول میکشه دیگه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دیروز کلاس جبرانی داشتیم سرم درد میکرد رفتم تو اتاق استاد ها از تو یخچال مسکن بخورم تا در یخچالو باز کردم سر دردم خوب شد
من یکی که معتاد این در یخچال شدم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

لفدا به این سوال من جواب بدین:
به نظر شما بن بست زندگی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چیه تو این فیلما دختر و پسرا توی راه پله بهم میخورن کاغذاشون میریزه بعد درحال معذرت خواهی میشنن تا برای هم کاغذا رو جمع کنن و یهو چش تو چش میشن بعد عاشق میشن یه ماه بعدش عروسی،ما که چن بار همچین کاریو از عمد کردیم فقط فحش خوردیم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پاشنه ده سانتی کفش دختر همسایمون تو حلقم اگه دروغ بگم!!

رفتم تو یه چت روم یکی اومده خصوصی من میگه یه چیز مهم بگم؟
.
.
میگم بگو میگه خداحافظ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﺯﻥ : ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺎﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !!
ﻣﺮﺩ : ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﮕﯽ ﭼﺮﺍ؟
ﺯﻥ : ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ !
ﻣﺮﺩ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﺁﺧﻪ؟
ﺯﻥ : ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ؟
... ﻣﺮﺩ : ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ !
ﺯﻥ : ﺧﺐ ﺑﺰﺍﺭ ﻭﺍﺳﺖ ﺑﮕﻢ ... ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻋﮑﺲ ﺟﺪﯾﺪﻣﻮ ﺗﻮ
ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ ﻻﯾﮏ ﻧﮑﺮﺩﯼ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد