پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوسهای خنده دار

ﺩﯾﺸﺐ ﭘﺸﻪ ﺑﻢ ﺧﻨﺪﻳﺪ ﻭ ﮔﻒ :
ﺁﺧﺮﺵ ﻛﻪ ﭼﻰ؟ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻛﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻰ ﺳﺮﺕ ﺭﻭ ﺯﻳﺮ ﭘﺘﻮ ﻧﮕﻪ
ﺩﺍﺭﻯ
ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ
.
.
.
مریض :
خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم
دکتر :
من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست  
.
.
.

چند روز پیش ، پیش یکی از دوستان بودم ؛ کتری رو از رو چایی ساز بر داشت که یهو آب جوش ریخت رو پاش ، آقا چشمتون روز بد نبینه فقط داشت می سوخت و داد و جیغ می زد یعنی صداش تا ده تا خونه اونور تر رفته بود ، تنها چیزی که اون لحظه کمکش کرد این بود که با دوستام بهش فهموندیم که الاغ آب رو الان از شیر پر کردی هنوز اصلا نذاشتی جوش بیاد !!!
.
.
.
به دختر داییم میگم اینترنتت رو از کجا گرفتی؟(منظورم همون شرکتش بود)میگه:از قصابی کیلویی دو هزار و پونصد آشنا بودیم تخفیف داد…
همین جوابارو میدین تحریممون میکنن دیگه
.
.
.
مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم
مسافر دوم: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :) ))
مسافر اول :زهر مار به چی میخندی !؟
مسافر دوم: عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست :|
مسافر اول: خو پ چیه !؟
مسافر دوم: این شصخیه نه تاسکی ! :) ))
.
.
.
پسرای تازه کار موقع ابرو بر داشتن:خدایا غلط کردم دیگه به ابروهام دست نمیزنم گوه خوردم
.
اس ام اس
.
قدش تا آرنجتونه ؟!!
بد تیپه ؟!!
دندوناش یکی در میونه ؟!!
بوی عرق میده ؟!!
ماشینم نداره ؟!
خونشون تو نقشه نیست ؟!!
دماغش چسبیده به لبه پایینش ؟!!
سوادم نداره ؟!!
هر طرفی میری جلوت سبز میشه !!
هرچی حالشو میگیری از رو نمیره !؟

کاری نداره که ..
همین الآن موبایلتو بردار !
بهش یه SMS بده بگو * دوستــــــــــــ دارم * !!
دیگه اگه دیدیش !
دیگه اگه جوابتو داد !!
همچین دچاره ” خود شاخ پنداری ” میشه
که دیگه نمیشناستت بی جنبه ی کصـــــــــــــــــافــــط
.
.
.
به مخاطب خاصم گفتم ورزشکارم
صد بارم رشتمو گفتم یادش رفت
برگشته میپرسه رشتت چیه عزیزم
منم از حرصم گفتم شنا با ویلچر:|
گفت ااااا چه رشته ی جالبی من خیلی دوسش دارم
و از همون لحضه بود که امید به زندگی در من شده۱% اون هم پایه گذاری رشته ای به نام شنا با ویلچره
.
.
.
کاش ایـرانـسـل یه خدماتی داشـت که اس مـیـداد بـه طـرفـت و مـیـگـفـت:مـشـتـرک گرامی شـمـاره ی فلان دلـش تنگ شده بود مـیـخـواسـت بـهـت زنـگ بـزنـه امـا یـاد بـیـشـعور بازیات افـتـاد،بـیـخـیـال شـد!!!یـه خـورده آدم بـاش!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد