پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار


به نظر من درستش این بود که دماغ بالاى چشم باشه!!!

که آدم بتونه چشمشو زیر پتو نگه داره دماغشو بیرونِ پتو...!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا ما یکی رو اسکل فرض می کردیم،الان داره بالاترین مدرک دانشگاهای آلمان رو می گیره!!‏ حالا ببین اون مایی رو که گوشه خونه نشستیمو باخودمون خوشیم رو چی فرض می کرده!!‏  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دیشب با یکى داشتم چت میکردم ...
میخواست بره بخوابه ، گفت : شبت پاک !!!
جدیده ؟؟؟؟
شبت دامداران هم میشه ؟
یا مثلا کاله
مثلا شبت پگاه
یا شیرآوران
یا مثلا شبت ماست بندی اخوان! :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

نسلی که پیش پدر و مادرشون پاشو دراز نمی کرد بچه هایی مثل ما گیرشون اومد...
نسل ما, بچه هامون رسما پاشونو میکنن تو حلقمون!!! ^-^

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ضد حال میدونی یعنی چی!؟
یعنی بری سر یخچال،درشو باز کنی و ببینی WoOoOoW ، پــــــره و کلی پیش خودت ذوق کنی
ولی یکم که بیشتر توجه میکنی و دنبال هدف دقیق میگردی متوجه بشی پری یخچال مربوط میشه به هویج و گوجه و فلفل دلمه و امثالهم!
یعنی آدم اینجور مواقع دوست داره از در یخچال آویزون شه و از جا بکندش تا از یخچالی ساقط شه!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا ی آهنگ جدید اومده دیگه آخرشه حتی از آهنگ برنج هایلی و تحفه هم شادتره............
واون چیزی نیست جز تبلیغات پفک لوسی.........
اصن حالی به حولی میشی وقتی این آهنگو پخش میکنن.....من که فقط به خاطر این تبلیغات تلویزیون نیگا میکنم....امید جهانم به خاطر این موضوع دیگه مث قبلا نمیخونه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

گوشیم زنگ خورد جواب دادم.
من:الو بفرمایید
طرف:الو سلام دادش خوبی؟؟منم میثم
من:سلام دادش,خوبی تو؟چه عجب یادی از ما کردی؟جونم کاری داشتی؟
طرف:داداش دستم خالیه فردا وقت چکم هستش داری 400بهم بدی؟
من:گمشو بینم تو هنوز قرض قبلی رو ندادی.تا ندی من دیگه بهت قرض نمیدم. بعدشم گوشی رو قطع کردم.
خوب قطع کردم یادم اومد اون تا حالا ازم پول نگرفته که بخواد پس بده!!!!O_o
مامانم:سعید کی بود؟
من:میثم بود
مامانم:تو که دوستی به اسم میثم نداری.
آره راستی من که دوستی به این اسم ندارم.
من :0_*
مامانم: "o"
رجب پیک نیکیه کوچمون: :))))
توهم بیداد میکنه ناجوراااااا.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه شعاری بود چند سال پیش مطرح شد :
جهانی فکر کن محلی عمل کن
الان نمونه‌ش رانندگی این مردم : ماشین‌های روز دنیا ، رانندگی به سبک شتر !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یک دختر دارم شاه نداره
دوختر دارم شاه نداره
سه دختر دارم..............
ایست بابا چقدر دختر می زایی خانم
توی این سالها شوهر از کجا پیدا کنم براشون

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

عبارت " میازار موری که دانه کش است " در فرهنگ قدیم ما ، نشان میدهد که ما ایرانی ها از قدیم کرم داشته ایم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

این پسرای کره ای انگار صورتاشونو بند میندازن!!!

لامصبا خیلی صورتشون صافو دخترونس O.o

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد