پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید خنده دار روز

اس ام اس جدید خنده دار روز


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تو بعضی از این سریالها *******یارو از کجا تشخیص میده که طرف مقابلش مجرده یا متاهل یا نامزد ° که تو اولین نگاه عاشق طرف میشه ؟؟؟؟¡¡¡¡¡
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اینکه من الان دارم اخبار انگلیسی میبینم ب این معنی نیس ک من انگلیسی بلدم¡
بلکه بدین معنیه ک کنترل در فاصله 2متری منه ولی دست و پای من سر جم یه متره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اینایی ک وقتی میخوای بری خونشون زنگ میزنن میگن هنوز نیومدین؟همونایین ک زنگ میزنن خونتون میگن کجایی؟(خو لامصب ب کجا زنگ زدی؟)اینا طبعا خود درگیری دارن خودشونم نمیفهمن چی میگن اینا تو امپاس شدید قرار دارن با خودشون قپی میان
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دقت کردین تو مادرانه ° دست رها که شکسته از رو لباس گچ گرفتن ****
یعنی همش قابل تحمل بود به جز این یکی¡   
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اقا نمیشه به خدا نمیشه***
از وقتی قسمت آخر مادرانه رو دیدم هی دارم نماز میخونم توی نمازم تمام تلاشم اینه که چادرم مثل چادر زن محمدجواد موقع نماز بشه ولی نمیشه*
کی راه ارتباطی شبکه سه رو بلده بگه من تماس بگیرم بپرسم چادر این چجوری موقع نماز وقتی نشسته بود اینقدر صاف پهن شده بود
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آغا دقت کردین که این خواهر مریم زمان تو این سریال پدرانه بیشتر نقش دکوری داره*من که از اول سریال تا حالا ندیدم بیشتر از چهار کلمه حرف بزنه*****شما دیدین ***نه جان من دیدین؟؟؟؟¡¡¡¡
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نصیحت غضنفر به فرزندش } تا وقتی زور داری از عقلت استفاده نکن ¡
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مواد لازم جهت نابودی دوستی بین دو نفر}"
آجی" های جدید به مقدار لازم }|
"داداشی" های جدید به مقدا زیاد }|
"غرور" یک پیمانه }|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عاغا کی گفته غول (گول* قول *غول)وجود نداره؟؟؟؟من هم گول خوردم هم گول زدم }-)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بابا اگه این سریال مادرانه انقد بده که هرروز ازش انقد سوژه میگیرین نگا نکنین خوب***یکی نیس بگه مگه مجبورین آخه؟؟؟؟
دیگه امشب خداروشکر قسمت آخرشه از شرش راحت میشیم ولی خودمونیما چقد سوژه داشت})))
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ینی حاضرم جفت دستمو قطع کنم و با دندون قالی ببافم علیخانی منو دعوت کنه ماه عسل***¡¡¡
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یارو اونقدر قدش کوتاه بوده که دهنش بوی پا میداده ¡¡¡
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من موندم این اذر جون تو سریال مادرانه جز کتلت غذای دیگه ای بلد نیست ایا؟؟؟؟؟؟؟
از اول سریال کتلت داد به خورد ملت**
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد